Főoldal
Bard's tale
Dragon Age
Gothic 3
KotOR
KotOR 2
Kult
Lionheart
NWN 2
The Fall
The Roots
The Witcher
Titan Quest
ToEE
Általános
Jellemzők
Rendszerspeci
Hivatalos FAQ
Rhomal FAQ

Világ
Lények
Helyszínek

Karakter
Jellem
Fajok
Alaposztályok
Presztízs
Skillek
Backgrounds

Játékmenet
Craftolás

3,5E D&D
Osztályok

Háttérinfók
Értékelések
Előzetesek
Interjuhék
CommUpdate
DevDiary

Galéria
Screenshots
Concepts
Modellek
Egyebek
Letöltések

Fél-ork

A vad határvidéken az emberi törzsek és az ork barbárok kényes egyensúlyban élnek, harcolnak egymással a háború idején, és kereskednek a béke égisze alatt. A határvidéken született fél-orkok élhetnek akár az emberekkel, akár az ork szülőkkel, de sohasem teszik ki magukat mindkét kultúra hatásainak...

Néhányan közülük - bármi is legyen ennek az oka - elhagyják szülőföldjüket és a civilizált vidékekre utaznak, s magukkal viszik állhatatosságukat, bátorságukat és vitézségüket, melyeket még a vadvidéken fejlesztettek ki.

Hogy ki válassza a félorkot? Talán belőlük vállnak a legjobb harcosok, barbárok és szerzetesek. Nagyszerű faj a kezdők számára.

Faji jellemzők
Alaptulajdonság módosítók +2 STR, -2 INT, -2 CHA
Éjjel-látás
(Darkvision)
A sötétben is ellátnak 60 láb távolságra
Kedvenc osztály Barbár


Fordította / írta: Kwish
2006.11.11.


Frissebb kapcsolódó cikkek:

2007.10.02. - Genasi (MotB)

Korábbi kapcsolódó cikkek:

2006.11.09. - Félszerzet
2006.10.19. - Gnóm
2006.09.04. - Elf
2006.08.31. - Törpe


Az összes kapcsolódó cikk felsorolása