Főmenü
Frissítések
Hírek
Cikkek
Társoldal hírek
Végigjátszások

Aloldalak
Bard's tale
Dragon Age
Gothic 3
KotOR
KotOR 2
Kult
Lionheart
NWN 2
The Fall
The Roots
The Witcher
Titan Quest
ToEE
Társoldalak
WoW Hungary
Morrowind HQ
SW: Galaxies
Baldur.hu
Fallout HU
Dungeon Siege 2
Oblivion HQ

Egyebek
Linkek
Impresszum

2006.07.01. - Kwish

Hellgate: London - Mini interjuhé...


A HellgateGuru lehozott egy rövidke interjuhét a 21RPG oldal nyomán, melyben Ivan Sulic válaszol nyold kérdésecskére...


1. Milyen mértékben bővíthetőek a fegyverek? Milyen messzire lehet velük lőni?
Ivan Sulic: Vannak olyan fegyvereink, melyekkel olyan messzire lehet lőni, ameddig a játékos ellát (ilyen pl. a Zeus Sniper Rifle). Ugyanakkor a többi fegyvert úgy egyensúlyoztuk ki, hogy vagy csak a közelben, vagy csak egy meghatározott területen tartózkodó ellenfeleket érje el. Ez természetesen a fegyver típusától függ. Lényegében tetszésünk szerint olyan közelre, vagy távolra állíthatjuk be egy fegyver hatótávolságát, ahogy csak szeretnénk.
A 100 fegyverünk közül mindegyik hat különböző módon módosítható. Minden egyes fegyver legfeljebb öt különféle mod-rekeszt tartalmazhat. A modok a következők lehetnek: technológia (tech), lőszer (ammo), elem (battery), üzemanyag (fuel), ereklye (relic), rakéta (rocket). Továbbá egy adott fegyver mod-rekeszeit véletlenszerűen is legenerálhatjuk. Tegyük fel, hogy találok egy olyan Firestarter Pistol-t, mely rendelkezik két tech moddal és 2 battery moddal, és van egy másik ilyen pisztolyom is, csak annak van egy tch modja, 1 battery modja és két fuel modja.
Hogy ezt még jobban bonyolítsuk, minden egyes fegyverünket többféle elsődleges kategóriába lehet sorolni, melyek a következők: törött (Broken), alacsonyabb rendű (Inferior), alap (Base), felsőbbrendű (Superior), ritka (Rare), és legendás (Legendary). Minden egyes ilyen kategóriában véletlenszerűen generálódnak a fegyver képességei. Így találhattok majd olyan Rare Holy Negotiator Sword-ot, ami jelentősen eltérhet egy másik Rare Holy Negotiator Sword-től. A jellemzőket is véletlenszerűen generáljuk.
Most már alkothattok valami képet a fegyvereink változatosságáról és a lehetséges kombinációkról... Ha egymás mellé teszitek a véletlengenerálású, különféle szintű fegyvereket és a változatos mod-típusokat (melyeket szintén véletlengenerálással hozunk létre), látható, hogy lényegében végtelen számú fegyver kombinációról van szó.

2. Lesznek csapdák a játékban?
Ivan Sulic: Jelenleg ilyenek nincsenek a játékban, viszont sokan közülünk nagyon szeretnék, ha bekerülnének.

3. A Templaron egy időben több Aura is lehet?
Ivan Sulic: A Templar több aura-hatást is egymásra építhet.

4. Jobb Vistát használni az XPvel szemben a játék esetében? Milyen előnyei lesznek ennek?
Ivan Sulic: Biztos vagyok benne, hogy erre a kérdésre létezik valami sokkal inkább technikai jellegű válasz is, mindenesetre azért elmondom, hogyha DX10 támogató videokártya nélkül használjátok a Vista-t, akkor nem igazán tapasztaltok majd látványos eredményt az XPről való átállás miatt. Lényegében a Vista legfontosabb előnye, hogy hozzáférhetővé teszi a DX10-et. A Hellgate is támogatja a DX10-et, így ha van Vista-tok és egy DX10 kompatíbilis videokártyátok, akkor egy sokkal mutatósabb játékot kaptok. Én azt hallottam, hogy a változás igen jelentős lesz. Azért emlékeztetnék mindenkit, hogy még én sem láttam a DX10-es játékunkat, így nem ígérhetem, hogy drasztikus lesz a változás, habár mindenki arról beszél, hogy igazán csodálatos előrelépést jelent. Bárhogy is legyen, a Vista a DX10 videokártya nélkül is biztosít egy kis teljesítmény javulást, de még ezt sem erősítették meg. Szóval a grafika lesz jelentősen más, de minden a videokártyádon múlik...

5. A szörnyek által elpotyogtatott zsákmány kalkulációja eltérő lesz a játék online és offline verziójában?
Ivan Sulic: Nem igazán. A zsákmányt mindig véletlenszerű generálással hozzuk létre, így minden esetben eltérőek lesznek. De... még mindig lehetséges, hogy magasabb szinten az online játékban esetleg jobb lesz a zsákmány. De persze ha valaki nagyon durva fokozaton játszik az offline játékban, akkor ott is ez lesz a helyzet. Szóval igazán nincs nagy különbség.

6. Rendelkeznek a karakterek valami olyan különleges képességgel, mely lehetővé teszi számukra, hogy repüljenek?
Ivan Sulic: Pillanatnyilag nem. Bár a játékban korábban volt egy hatalmas, szuperhős jellegű ugrás. Ez lehetővé tette a játékosok számára, hogy átugorjanak egy egész utcát. Elég sirályul nézett ki. De aztán kivettük a játékból az összeütközéssel kapcsolatos problémák miatt. Azt még nem tudjuk, hogy később visszakerülhet-e. De jelenleg a játékosok nem tudnak repülni.

7. Lesz olyan beépített szoftver a játékban, melynek segítségével a játékosok beszélgethetnek egymással (mint pl. a D&D-ben a Stormreach)?
Ivan Sulic: Terveink szerint bekerülne a játékba a voice-over IP támogatás, így az emberek játék közben is beszélgethetnének egymással. Azt hiszem, hogy a játékot úgy terveztük, hogy támogassa a játékon kívüli megoldásokat is támogassa.

8. Honnan jött az ötlet, hogy kifejlesszétek a Morpho Jr. szörnyet?
Ivan Sulic: A Morpho Jr. ötlete csak úgy kialakult, kifejlődött. A Massive Black-nél dolgozó külsős grafikusaink több vázlatot is adtak a művészeti igazgatónknak, ami az inputot adta. Az alap ízeltlábú verzió egy sokkal inkább tigris-szerű lénnyé alakult át. Ez teszi ki a Morpho végső verziójának legnagyobb részét.
Itt egy korai idézet Phil-től: Sokkal nagyobb annál, mint ami kibújhatna a holttestekből. Ez is része annak, hogy olyan furcsa lény. Hasonló a MIB-ben látott bogár-idegenhez, aki elkezdte kicsomagolni magát a vidéki paréj bőréből...

Köszönet a beszélgetésért!

Kérdező: Vivian
Forrás: 21RPG / HellgateGuru - An Interview with Ivan Sulic, Community Manager




Frissebb kapcsolódó cikkek:

2006.07.04. - Hellgate: London - Interjuhé, első rész
2006.07.09. - Hellgate: London - Interjuhé, második rész
2006.07.24. - Hellgate: London - HellgateGuru kérdezz-felelek
2006.09.08. - Hellgate: London - Mini Q&A
2006.11.08. - Hellgate: London - Hunter kaszt

Korábbi kapcsolódó cikkek:

2006.06.08. - Hellgate: London - Csevej Bill Roper-rel (CVG)
2006.05.10. - Hellgate: London - Ingame video + cinematic trailer
2006.05.09. - Hellgate: London - Újrázott a Hivatalos Oldal
2006.05.04. - Hellgate: London - Pre-E3 szösszenetek
2006.04.30. - Hellgate: London - E3 cinematic trailer beetetés


Az összes kapcsolódó cikk felsorolása