|
2006.06.17. - Kwish
Titan Quest - Negyedik pilla, varázstörő TQW #5
|
Az IGN RPGVault negyedik szösszenete a karakter építésről a Warfare és Spirit masteryk kombinációjából születő hőssel kapcsolatban ad tippeket... nem sokat
|
WARFARE (Hadviselés) / SPIRIT (Szellem) SKILL-ÁGAK (SPELLBREAKER / Varázstörő)
A Warfare közelharci képességeit a Spirit skill-ág varázslataival kombináló Spellbreaker karakter bármely ellenfelet képes lenyomni. A karakter különösen jó az élőhalottak elleni harcban, mely a többi osztály képviselője számára egy kicsit problémás lehet. Megmutatom nektek a Spellbreaker karakter tipikus építgetését, és menetközben prezentálom ennek a pusztító erejű osztálynak az erősségeit és stratégiáit.
Általában véve először a Warfare skill-ágra célszerű összpontosítani. Ezzel lehetővé válik, hogy már korán használhasd a közelharci fegyvereket, illetve a nehezebb páncélokat, s rendszerint az ember ezt a trendet követi, ha ezzel a karakterosztállyal szeretné végigvinni a játékot. A képességek közül elsőnek az Onslaught-t érdemes felvenni (minden egyes támadás esetén egyre jobban és jobban növeli a sebzést). A Weapon Training szintén létfontosságú - a megnövelt támadási sebességen keresztül ez hatalmas támadó potenciát ad a karakternek, de fontos az Offensive Ability is, mely növeli a kritikus ütések esélyét.
Miután ezekre elköltöttünk néhány pontot, érdemes újabb pontokat költeni az alap Warfare skill-ágra, hogy a magasabb szintű képességekhez is hozzáférjünk. Ez számos lehetőséget megnyit előttünk, s lényegében ezt kell preferenciának tekinteni. Növelheted karaktered élettartamát az olyan képességekkel, mint az Ignore Pain (ez sebzés és piercing sebzés ellenállást ad, ha a karakter Onslaught üzemmódban van), de koncentrálhatsz a támadásra is. Ebben az esetben a Dual Wieldre költhetsz el pontokat, ami először is lehetővé teszi, hogy a karaktered egyszerre használjon két fegyvert, illetve végül különféle képességeket nyerhetsz el a kétkezes fegyverviselés segítségével, mint pl. hogy a karaktered képes lesz majd több ellenfelet leverni egyetlen támadással. Bárhogy is legyen, azt javaslom, hogy legalább egy pontot helyezzetek a War Horn képességre, ami területre ható bénítást okoz - ezen a korai szinten nagyon kevés energiát kell elköltened, így bőségesen marad a sokkal erősebb készségekre is.
A játék ezen szintjén (rendszerint még azt megelőzően, hogy a karakter elérje a Warfare skill-ágon belül a harmadik szint képességeit) eléred a 8. szintet. Azt javaslom, azonnal tegyetek egy pontot a Spirit skill-ágba is, azon belül pedig a Life Drain, valamint a Deathchill Aura képességekbe. A Life Drain gonosz egy képesség, mert segítségével a magad számára elszopálhatod ellenfeleid életerejét. Ez különösen hasznos a közelharci karakterek számára - már a csaták előtt, a távolból lehet használni, s ezzel így megpuhíthatjátok az ellenfeleket, gyógyulhattok egy kicsit, mielőtt elkezdenétek az őrjöngést. Mikor aztán az ellenségeitek közelébe érnek, a Deathchill Aura majd elintézi őket (ez egyszerre lelassítja az áldozatokat, valamint életerőt is lop tőlük).
A folytatás során ezeket az alapokat nagyon sokféle módon végigviheted. A Warfare skill-ágban nagyon sok támadó képesség van - a Warwind, ez egy körkörös támadás, ami gyakorlatilag széttépi az ellenfeleket, ott a Battle Standard, ami a közelben tartózkodó szövetségeseknek nyújt nagy bonuszt, és az Ancestral Horn, mely segítségével hősüket idézhettek meg a sírból, hogy a segítségetekre legyen.
A Spirit oldalon is számos nagy erejű lehetőség áll a rendelkezésetekre. A Vision of Death eredményeképp ellenfeleid páni félelemben elmenekülnek; a Spirit Ward növeli a karakter hatékonyságát az élőholtak ellen, vagy ott az Enslave Spirit, ami megtöri ellenfeleid akaratát, s ezt követően saját oldaladra állíthatod őket. A Spirit skill-ág lehetőséget ad a hatalmas Lich King megidézésére is. Ez a szövetséges különösen nagy erejű, ha felturbózzuk a Warfare Battle Standard képességével. Bármit is választasz, egyben biztos lehetsz... ellenfeleid teljes és végleges megsemmisítésében.
Szerző: Kevin Frison, Systems Designer, Iron Lore Entertainment
Forrás: IGN RPGVault - Titan Quest Peek #4
Frissebb kapcsolódó cikkek:
2006.06.20. - Titan Quest - Fejlesztői blog #18, arany 2006.06.21. - Titan Quest - Multiplayer hands-on... 2006.06.28. - Titan Quest - IGN értékelés 2006.06.29. - Titan Quest - GameSpy értékelés 2006.06.30. - Titan Quest - Boomtown értékelés (060629)
Korábbi kapcsolódó cikkek:
2006.06.16. - Titan Quest - Harmadik pilla, útonálló TQW #4 2006.06.15. - Titan Quest - Második pilla, békéltető TQW #3 2006.06.14. - Titan Quest - Első pilla, idéző TQW #2 2006.06.13. - Titan Quest - Modder Guide... 2006.06.13. - Titan Quest - Interjuhé az IGN RPGVault-tól TQW #1
Az összes kapcsolódó cikk felsorolása
|
|