|
2006.06.14. - Kwish
Titan Quest - Első pilla, idéző TQW #2
|
Az IGN RPGVault legújabb anyagában az Iron Lore vezető fejlesztője arról mesél, hogy mennyire élvezte egy olyan varázsló karakter kialakítását, aki állati kísérőkkel segítette kalandjait és a természet, valamit föld skill-ágakra koncentrál.
|
NATURE (Természet) / EARTH (Föld) SKILL-ÁGAK (SUMMONER / Idéző)
Ez egy nagyszerű kombináció azoknak a varázsló-jellegű karaktereknek, akik szeretik az állati kísérőket, de nagyon jó a csapat játékhoz is.
A Nature skill-csoporttal kezdtem, és először a Regrowth és Call of the Wild képességeket választottam ki. A Regrowth gyógyító képességeket adott a karakteremnek, ami kritikus egy pet-alapú karakternek, mert nemcsak magamat és a szövetségeseimet tudom gyógyítani, hanem az állati kísérőket is. Már egy alacsony képesség-érték mellett is meg lehet gyógyítani a pet-eket, s így nem pusztulnak el. A Call of the Wild farkas kísérőt adott, ami elég nagy segítség a játék elején.
Miután néhány szinttel feljebb léptem, tettem néhány pontot a Heart of Oak képességre is, ami a karakteremnek, és a közelemben levő állati kísérőknek és szövetségeseknek további HPt, sebességet és energiát adott. Magasabb szinten csaknem megduplázza az életerőt, így nagyon jó tápoló képességről van szó.
|
1600 x 1200
|
Ezt követően az Earth skill-ágra tértem át, és az Earth Enchantment-re tettem pontokat. Ez nemcsak a karakter tűzsebzését növelte meg, hanem a közelben levő pet-ekét és szövetségesekét is. Tűz-alapú cuccok megszerzésére koncentráltam, és minden más olyan holmira, ami felturbózza a tűz-sebzést, mert az Earth Enchantment ezeket lényegesen feljavítja magasabb szinteken.
Ezen a ponton a tűzsebzésnek, az életerő fejlesztésnek és a gyógyító képességnek köszönhetően a szövetségeseid már igazán kedvelni fognak.
Mikor néhány szinttel ismét erősebb lettem, a Summon Core Dweller idéző képességre költöttem pontokat, hogy megkapjam a core dweller segítőmet. A dolgok meglehetősen könnyebbek lettek, miután ő fogta fel az ütések többségét. Továbbra is pontokat költöttem a Heart of Oak, Earth Enchantment, és Summon Core Dweller képességekre, mígnem majdhogynem kimaximalizáltam értékeiket.
1024 x 768
|
Mikor jó pár szintet léptem, kerestem egy misztikust, és átrendeztem a képességeimet, az összes Call of the Wild pontomat áttettem a Sylvan Nymph képességre és módosító varázslataira. Magasabb szinten nagyon kedvelem a nimfát - nagyon nagy támadóerővel rendelkezik, ami kiegészíti a tank-szerű core dwellert.
Az igazán magas karakter szinten, mikor már a három Nature spell és néhány módosítójuk esetében csaknem elértem a maximális értéket, az Earth skill-ág csúcsát céloztam meg, és elkezdtem pontokat tenni a core dweller Metamorphosis módosítójába és a Volativity varázslatba. A Metamorphosis lényegében megsemmisíthetetlenné teszi a core dwellert, míg a Volativity lényegesen növeli a tűztámadásokat.
|
Igazán élveztem ezekkel a skill-kombókkal a játékot. Ott voltak a társaim, hogy kisegítsenek, a szövetségeseim, akik imádtak, és iszonyatos mennyiségű sérülést tudtam okozni. A gyógyító erők és az állati kísérők használata taktikai lépés, és én szeretek egy kicsit taktikázni a harcok során. Találkozzunk a csatamezőn!
Szerző: Brain Sullivan, Lead Designer / Titan Quest, Iron Lore Entertainment
Forrás: IGN RPGVault - Titan Quest Peek #1
Frissebb kapcsolódó cikkek:
2006.06.15. - Titan Quest - Második pilla, békéltető TQW #3 2006.06.16. - Titan Quest - Harmadik pilla, útonálló TQW #4 2006.06.17. - Titan Quest - Negyedik pilla, varázstörő TQW #5 2006.06.20. - Titan Quest - Fejlesztői blog #18, arany 2006.06.21. - Titan Quest - Multiplayer hands-on...
Korábbi kapcsolódó cikkek:
2006.06.13. - Titan Quest - Modder Guide... 2006.06.13. - Titan Quest - Interjuhé az IGN RPGVault-tól TQW #1 2006.06.11. - Jellemzők 2006.06.06. - Titan Quest - Intro trailer 2006.06.02. - Titan Quest - Arany
Az összes kapcsolódó cikk felsorolása
|
|