Főoldal
Bard's tale
Dragon Age
Gothic 3
KotOR
KotOR 2
Kult
Lionheart
NWN 2
The Fall
The Roots
The Witcher
Titan Quest
ToEE
Általános
Jellemzők
Rendszerspeci
Hivatalos FAQ
Rhomal FAQ

Világ
Lények
Helyszínek

Karakter
Jellem
Fajok
Alaposztályok
Presztízs
Skillek
Backgrounds

Játékmenet
Craftolás

3,5E D&D
Osztályok

Háttérinfók
Értékelések
Előzetesek
Interjuhék
CommUpdate
DevDiary

Galéria
Screenshots
Concepts
Modellek
Egyebek
Letöltések

2006.05.29. - Kwish

Gamebanshee 2006 E3 előzetes rövidítve

A GameBanshee is lehozta a maga kis cuccát az NWN2-vel kapcsolatos E3 élményeiről. Alapos anyag, bár aki nagyon képben van, nyugodtan kihagyhatja...

  • A karakterek létrehozása nagyon hasonló a már NWN1-ben megismerthez, néhány kellemes kiegészítéssel, pl. három különféle szín használható a karakterek haján.
  • A demóban látott presztízsosztályok: Arcane Archer, Arcane Trickster, Assassin, Blackguard, Divine Champion, Duelist, Dwarven Defender, Frenzied Berserker, Harper Agent, Neverwinter Nine: Agent, Neverwinter Nine: Magus, Neverwinter Nine: Warder, Pale Master, Red Dragon Disciple, Shadow Dancer, és Weapon Master (bár ez még nem a végleges lista). Ezek közül a NW Nine osztályok teljesen újak, és akkor lesznek hozzáférhetőek, ha a karakter Lord Nasher testőrévé válik a játékban.
  • Először mindenkinek a True Neutral jellemet akarták adni a kezdéskor, de végül hozzáférhetővé tették az összes jellemtípust... bár ez semmiképp sem tekinthető véglegesnek, mivel a játék során meghozott döntések és párbeszédek alapján változik a karakter jelleme.
  • Ki lehet választani egy ún. hátteret is, ami egy kis extra mélységet ad a karakternek, s kis mértékben befolyásolhatja a karakter statisztikáit, készségeit és képességeit.
  • Az NWN1-ben megismert egzotikus familiárisok helyett itt most meglehetősen korlátozott a választék, mégpedig a hétköznapi háziállatokra (malac, nyúl, pók, macska ésatöbbi). Ezzel is megpróbálják alátámasztani a karakter egyszerű származását.
  • A demo Temple of Seasons szakasza rendkívül jól megmutatta, hogy milyen sokra képes a játék engine-je, a természeti jelenségek ábrázolása igazán valósághű.
  • Átalakult az irányítás. A jobb klikk mozgatja a karaktert, a dupla bal klikk pedig támadást, illetve valamilyen tevékenység elkezdését jelenti. A radial menünek vége, most valami olyan menü van a játékban, mely leginkább a WoW-hoz hasonlít. Van 10 gyorsbillentyű sor, melyek között a számbillentyűkkel lehet váltani. Fejlesztették a WASD mozgásirányítást.
  • Fejlettebb a minitérkép, s ha valakinek elég fejlett a Track képessége, akkor a környezet sokkal részletesebben jelenik meg rajta, s már a célpontok is láthatóvá válnak.
  • Az NWN2 Eszköztár támogatja a duál processzorokat, de maga az NWN2 kliens nem.
  • Eszköztár fejlesztések röviden: az összes placeable magasságának módosítása; útpontok meghatározása a járőröző NPCk számára; lények színezésének megváltoztatása; statikus “kamerák“ használata; plafon a belső területi elemeknél; globális scriptek tömkelege.
  • Hivatalos kampányban lesz 10 potenciális társ, de csak három lehet a csapatban. Nincs technikai korlátja annak, hogy egy egyedi modulban hány társa lehet az embernek (csak a hardver miatt kell aggódni).
  • Az NWN1-ben megismert varázslatok a Time Stop kivételével az NWN2-ben is benne lesznek. Néhány varázslatot csak a warlock osztálynak tesznek hozzáférhetővé.
  • Játékidő legalább 20-40 óra, ami bővíthető 40-60 órára a mellékküldetésekkel együtt.

Forrás: Gamebanshee- NWN2