Főoldal
Bard's tale
Dragon Age
Gothic 3
KotOR
KotOR 2
Kult
Lionheart
NWN 2
The Fall
The Roots
The Witcher
Titan Quest
ToEE
Általános
Jellemzők
Rendszerspeci
Hivatalos FAQ
Rhomal FAQ

Világ
Lények
Helyszínek

Karakter
Jellem
Fajok
Alaposztályok
Presztízs
Skillek
Backgrounds

Játékmenet
Craftolás

3,5E D&D
Osztályok

Háttérinfók
Értékelések
Előzetesek
Interjuhék
CommUpdate
DevDiary

Galéria
Screenshots
Concepts
Modellek
Egyebek
Letöltések

2006.03.21. - Kwish

Gamesradar - noinfo - előzetes, képekkel

A Gamesradar oldalon megjelent egy előzetes, meg néhány képecske. Igazából szerintem kaptak néhány képet, amivel mindenképp akartak kezdeni valamit, és rittyentettek köré valami szöveget, amiben egy fikarcnyi új infó sincs, és egyébként is lüke módon van megfogalmazva. No, mindegy. A fejlesztők a képekről a fórumon megjegyezték, hogy olyan 2005 augusztus 05-i időzítésűek (!!!), minden normal mapped a játékban, a talaj esetében ez opcionális lehetőség, és ezeknél a képeknél ki is volt kapcsolva...

Mi a tökéletes szerepjáték? A rajongók hadának ez egy könnyű kérdés: az eredeti Neverwinter Nights. A mindeddig a legjobb D&D-alapú játéknak bizonyult Neverwinter tömény single-player kampánya igazán szép teljesítményt ért el izgalmas, drámai történet fejlődésével (Heh?). És mikor befejezted az alaptörténetet, létrehozhattad a saját kalandodat a robusztus kampány-generátorral (Kampány-generátor? Heh?). Ez lett a franchise fémjele, mely az ingyenesen letölthető, rajongók-által-létrehozott tartalmak lavinájához vezetett.

A folytatást jelenleg zárt ajtók mögött készítik az Obsidian fejlesztői, s egy teljes engine nagyjavítást hajtanak végre a játékon. A grafikai fejlesztések hosszú listájába tartozik a teljes nap és hold ciklus, amely befolyásolja a világ fényviszonyait. Hogy ez azt is jelenti-e, hogy a tegezedet meg kell tölteni ezüst nyílvesszőkkel telihold idején a vérfarkasok elleni védekezésül? Nos, majd meglátjuk. Az első játék népszerű felülnézeti nézőpontja megmarad, de bekerül egy közeli, harmadik személyű nézet is, hogy intimebb megjelenítésben ábrázolhassák a karakterek és szörnyek találkozásait. És ami a legjobb mindenek felett, hogy az NWN2 egyedi tartalom generátora (ez tuti, hogy az eszköztárról beszél) lényegében érintetlen marad, így az NWN modkészítők könnyedén átültethetik cuccaikat a folytatásra.

A Neverwinter folytatásának története egy kicsit gyengének tűnik első hallásra: West Harbor aprócska halászfaluját majdnem megsemmisítette egy csata, melyet ismeretlen erők vívtak egy sötét varázslóval, akit az Árnyak Királya néven ismertek. De különös események arra utalnak, hogy az Árnyak Királya feltámadt, s újra hatalmat akar, hogy ne csak egy elfeledett emlékként éljen az emberekben. Átlagos falusiként te fogod majd kivizsgálni a fura eseményeket, ahelyett, hogy már Neverwinter ünnepelt hőseként kezdenéd a játékot (ezzel is növelve annak realitását, hogy miként lesz hős a játékosból).


1024 x 768

1920 x 1200

1024 x 768

1024 x 768

Ismét két csatlóssal utazhattok majd együtt, az eredeti NWN-ben használt egy kísérő helyett (és persze nem voltak azóta kiegészítők, ugye). A zsoldosok nem csak a csaták megnyerésében létfontosságúak, hanem saját történettel is rendelkeznek. Ahogy egyre többet tudsz meg társaidról, úgy új küldetéseket fedezhetsz majd fel, melyek a múltjukhoz kapcsolódik, s érdekeitek így egyre jobban összefonódnak.

A 3.5E D&D szabályokra épülő NWN2 sokkal kiegyensúlyozottabb és gördülékenyebb játékot ígér, mint az eredeti volt. Azoknak a játékosoknak, akik még újak a D&D-ben, elég annyit tudni, hogy az ember fokozatosan nyeri el majd az új képességeket és tulajdonságokat, nem pedig nagyobb löketekben. Sajnálatos módon, ha az ember gyakrabban kapja a répát, hajlamos azt mondani: "Csak még egy csatát..." mígnem menni kell másnap reggel zuhanyozni...

Szerző: Joshua LaTendresse
Forrás: Gamesradar - NWN2 preview