Főoldal
Bard's tale
Dragon Age
Gothic 3
KotOR
KotOR 2
Kult
Lionheart
NWN 2
The Fall
The Roots
The Witcher
Titan Quest
ToEE
Általános
Jellemzők
Engine
FAQ
Rendszerspeci

Játékvilág
Világ
Történet
Witcher
Felszerelés
Fajok
Karakterek
Szörnyek
Pillák

Háttérinfók
Interjuhék
Előzetesek
CommunityQ&A
IGN Blog
Fejlesztői izé
DevDiary

Galéria
Screens
Concepts
Posters
Models
Üdvözlet

2006.03.02. - Kwish

Kérdezz felelek a fejlesztőkkel #1

Rendkívül áldásos módon a The Witcher esetében is megkezdték a közvetlen rajongói kérdések megválaszolását a fejlesztők. Naccerű. Első alkalommal három kérdésre kapunk választ, témák: tárgyak kezelése, véletlen összecsapások, spéci witcher tárgyak.

Darkeners: Hogyan kezelheti a játékos a játék során talált tárgyakat? Olyasféle hagyományos megoldással találkozhatunk, mint a BG, vagy a Diablo esetében is volt, ahol felvehettük az összes cuccot (a holttestekről) és eladhattuk a kereskedőknek a felesleges darabokat? Vagy esetleg valami olyasmit terveztek, mint a Bard's Tale megoldása, ahol a használhatatlan felszerelési tárgyak automatikusan eladásra kerültek, s csak az marad meg, melyet a tervek szerint használni szeretnénk?
Michał Madej (vezető fejlesztő): Ez az RPGk klasszikus eleme, de a witcherek szörnyirtók, nem pedig ócskások, vagy sírrablók. Éppen ezért ez a probléma a játékunkban meglehetősen marginális (már fizikálisan sem cipelhettek túl sokat), és a fő bevételi forrás a witchernek adott feladatok lesznek.

Michalun: Milyenek lesznek a véletlen összecsapások (random encounters - RE)? Hasonlóak lesznek azokhoz, melyeket a Falloutban láthattunk, ahol a térkép egy meghatározott részén banditákba botlott az ember, vagy valami más jár a fejetekben?
Michał Madej (vezető fejlesztő): Az REk kissé másképp következnek majd be, mint a Fallout-nál, mivel a The Witcher-ben nem úgy utaztok, hogy közben "az ujjatokat a térképen tartjátok". A játékunkban minden a már kiépült helyszíneken halad előre, így a REk sokkal természetesebbek lesznek. Például, már nagyon sokszor minden probléma nélkül átkeltél egy kis hídon, de mikor legközelebb átkelsz rajta, észreveszed, hogy egy szörny vert tanyát a híd alatt, s megtámadott egy kereskedőt (ezt a példát csak a regények rajongóinak kedvéért hoztam fel ;-) )
A figyelmünk nagyrészét Geralt véletlen küldetéseinek szenteltük - a világunk nem statikus, és a már felfedezett területeken is találkozhat szörnyekkel az ember. Ha megüljük ezeket, s tettünkre találunk valami bizonyítékot is, akkor jutalmat kaphatunk az NPCktől.

Rioo: A witcher medál befolyásolja valamilyen módon Geraltot? Ha igen, terveitek szerint ezt miként mutatjátok meg?
Michał Madej (vezető fejlesztő): A kardok, a medál és a bájitalok a witcherek munkaeszközei a megfelelő módon bemutatásra kerülnek és nagyon sok játékelem (például minijáték) kapcsolódik majd hozzájuk. Azt szeretnénk, hogy a játékosok úgy érezzék, már egyetlen ilyen tárgy nélkül sem igazi, teljes szörnyvadászok.

Forrás: www.thewitcher.com - Community Q&A #1



Frissebb kapcsolódó cikkek:

2006.03.16. - Kérdezz felelek a fejlesztőkkel #2
2006.04.09. - Kérdezz felelek a fejlesztőkkel #3
2006.04.23. - Kérdezz felelek a fejlesztőkkel #4


Az összes kapcsolódó cikk felsorolása