Főoldal
Bard's tale
Dragon Age
Gothic 3
KotOR
KotOR 2
Kult
Lionheart
NWN 2
The Fall
The Roots
The Witcher
Titan Quest
ToEE
Általános
Jellemzők
Rendszerspeci
Hivatalos FAQ
Rhomal FAQ

Világ
Lények
Helyszínek

Karakter
Jellem
Fajok
Alaposztályok
Presztízs
Skillek
Backgrounds

Játékmenet
Craftolás

3,5E D&D
Osztályok

Háttérinfók
Értékelések
Előzetesek
Interjuhék
CommUpdate
DevDiary

Galéria
Screenshots
Concepts
Modellek
Egyebek
Letöltések

2006.02.16. - Kwish

Válaszok a fejlesztőktől CU#1.5

Úgy tűnik, rájöttek, hogy túl sok kérdést kaptak, mert nem egy hét, hanem egy nap múlva kikerült néhány újabb válasz a közösségtől összegyűjtött kérdésekkel kapcsolatban. A téma változatlan, fajok és osztályok...

3. Lehetőségünk lesz arra, hogy valóban elmerüljünk a karakterünkbe, mint az NWN és a KotOR előtti játékoknál? A Fallputban, a BG-ben és a PS:T-ben az ember nagyon elmerült a karaktere életében, úgy értem igazán törődött azzal, hogy mi történik, és nagyon sok olyan karakter közül lehetett választani, akivel élvezet volt játszani, s néha igazán nehéz volt a döntés.
Ferret: Chris Avellone a társak és nagyon sok fontosabb karakter írója - és ő igazán nagy varázslója annak, hogy érdekes és magával ragadó karaktereket hozzon létre. Tényleg úgy gondolom, hogy a játékosok majd igazán nehezen döntik el, hogy ki legyen az a három ember, akit társként magukkal visznek, mert elegen lesznek ahhoz, hogy akár két csapatot (vagy többet) is megtöltsetek velük. Bár ez az újrajátszhatóságnak is növeli az esélyét.

4. Lesz valamilyen színkészlet korlátozás a fajok/alfajok esetében? A mod-készítők élhetnek majd ilyen eszközökkel?
Ferret: Igen, van ilyen korlátozás. Néhány alfaj nagyobb haj és színválasztékkal bír, mint a többi abban biztosak akartunk lenni, hogy legalább egy fajtípus szinte emberi választási lehetőségekkel is rendelkezzen. Nagyon sokféleképpen kialakíthatjátok a karaktereiteket.

5. A papok választhatnak majd istent, s meghatározhatják a domain opciókat is? Ha nem választhatnak istent, akkor megkapják majd a jellemüktől függő, domainekre vonatkozó korlátozásokat? A szerverek/modulok létrehozhatják majd saját isteneiket, melyek befolyásolják a karakterek létrehozását is?
Ferret: A domain rendszer szinte teljesen úgy működik, mint az NWN-ben is. A mod-készítőknek adunk majd olyan opciókat, melyekkel olyan dolgokat is befolyásolhatnak, amelyeket az eredeti játékban nem, de pontosan erre vonatkozóan (istenek, hatásaik) nem ígérek semmit.




Frissebb kapcsolódó cikkek:

2006.02.24. - Válaszok a fejlesztőktől CU#2
2006.03.02. - Válaszok a fejlesztőktől CU#3
2006.03.12. - Válaszok a fejlesztőktől CU#4
2006.03.21. - Válaszok a fejlesztőktől CU#5
2006.03.28. - Válaszok a fejlesztőktől CU#6

Korábbi kapcsolódó cikkek:

2006.02.15. - Válaszok a fejlesztőktől CU#1


Az összes kapcsolódó cikk felsorolása