Főmenü
Frissítések
Hírek
Cikkek
Társoldal hírek
Végigjátszások

Aloldalak
Bard's tale
Dragon Age
Gothic 3
KotOR
KotOR 2
Kult
Lionheart
NWN 2
The Fall
The Roots
The Witcher
Titan Quest
ToEE
Társoldalak
WoW Hungary
Morrowind HQ
SW: Galaxies
Baldur.hu
Fallout HU
Dungeon Siege 2
Oblivion HQ

Egyebek
Linkek
Impresszum

2006.02.15. - Kwish

Gothic III - Fejlesztői válaszok #9


Hát, elég hüje vagyok. Nem vettem észre, hogy a kérdezz-felelek téma frissült néhány újabb kérdéssel, mert a hozzászólások már átcsúsztak a következő oldalra *sóhaj*. Ezenkívül kikerült 25 újabb kérdés is, így számíthatunk további érdekes információkra is.



Saman, Joern Christoph és K1LL1NG_SPR33: Az állóképesség (stamina) játszik majd valamilyen szerepet a játékban? Lesz valamilyen kijelző ehhez a tulajdonsághoz? Limitálva lesz most már az inventory?
PB|Mike: Két igen, és egy nem. Az inventory nem lesz korlátozva, de meg is szabadulhattok a felesleges dolgoktól.

Sem: Varázslót elég nehéz volt játszani, mert minden egyes alkalommal, amikor az ember varázsolni kezdett, a karakter képtelen volt megmozdulni, s nagyon jó célponttá vált. A játékosok most már mozoghatnak támadás közben?
PB|Mike: Igen, mozoghattok majd, de lassabban, mint normál esetben.

Rethon, Simon Geis és Daezzle-Flash: Korábban azt mondtátok, hogy a képességek vonatkozásában nem lesznek olyan specifikációk, mint az egy-kezes kardvívás, vagy az íjjas-harc. De hogyan működnek majd ezek? Lesznek valamiféle szintek, mint például gyakorlatlan/jártas/mester, vagy a fegyverhasználati képességeket perkek határozzák meg?
PB|Mike: Ez utóbbi. Mindent a perkek határoznak meg.

Sem: A perkek között lesz valamilyen hierarchikus sorrend, tehát hogy egy bizonyos perket meg kell tanulni, ahhoz, hogy a többit megtanulhasd, vagy bármikor bármelyik perket kiválaszthatjuk?
PB|Mike: A legtöbb perket bármikor kiválaszthatjátok, csak néhány olyan van, amelyik függ valamely másiktól.

x850xt: Hogyan értékelnéd a Gothic 3-at? Melyik fejlesztés szerinted a leginnovatívabb?
PB|Mike: 1. A szabadabb játékmenet. Senkit sem köt egy lineáris, kötelező eseményszál, a játékos a lehető legnagyobb mértékben saját maga dönt a küldetések kiválasztásáról és sorrendjükről.
2. A grafika és az animáció nagy előrelépés, mivel ezzel minden jóval "autentikusabbnak" látszik. Már most nagyon távol vagyunk attól, amit a legutoljára megjelent képeken láthattok.

Forrás: JoWooD forum - Ask the developers !




Frissebb kapcsolódó cikkek:

2006.02.16. - Gothic III - Fejlesztői válaszok #10
2006.02.17. - Gothic III - Fejlesztői válaszok #11
2006.02.18. - Gothic III - Fejlesztői válaszok #12
2006.02.22. - Gothic III - Fejlesztői válaszok #13
2006.02.26. - Gothic III - Fejlesztői válaszok #14

Korábbi kapcsolódó cikkek:

2006.02.11. - Gothic III - Zárul a kérdezz-felelek...
2006.02.10. - Gothic III - Fejlesztői válaszok #8
2006.02.09. - Gothic III - Fejlesztői válaszok #7
2006.02.08. - Gothic III - Fejlesztői válaszok #6
2006.02.07. - Gothic III - Fejlesztői válaszok #5


Az összes kapcsolódó cikk felsorolása