Főoldal
Bard's tale
Dragon Age
Gothic 3
KotOR
KotOR 2
Kult
Lionheart
NWN 2
The Fall
The Roots
The Witcher
Titan Quest
ToEE
Általános
Jellemzők
Rendszerspeci
Hivatalos FAQ
Rhomal FAQ

Világ
Lények
Helyszínek

Karakter
Jellem
Fajok
Alaposztályok
Presztízs
Skillek
Backgrounds

Játékmenet
Craftolás

3,5E D&D
Osztályok

Háttérinfók
Értékelések
Előzetesek
Interjuhék
CommUpdate
DevDiary

Galéria
Screenshots
Concepts
Modellek
Egyebek
Letöltések

2006.02.08. - Kwish

No info interjuhé a ShackNews-on

Szemezgetés egy eléggé ismert dolgokat előcitáló, de áttekintésnek jó ShackNewsinterjuhéból. Néhány meglepően evidens dologra is rákérdeztek, szóval télleg csak szemezgetés... akit érdekel, nézze meg az eredetit...

Néhány szubjektíven kiemelésre kerülő (-> néha erősen PR-szagú) komment:
  • A Neverwinter Nights 2 történetének legalább olyan nagy figyelmet szenteltek, mint az a BG és a Fallout esetében történhetett.
  • Az AI-nak megtanítottak néhány új trükköt, hogy a dungeon feltárást sokkal izgalmasabbá tegyék.
  • Az első játékban szereplő városrészekből néhányat most is felkereshetünk (Blacklake, Docks), de természetesen teljesen máshogy néznek majd ki (a játéklogikai magyarázat: a háború után megváltozott az építészeti stílus... IGAZI magyarázat: új ENGINE te tökfej!).
  • A west harboriak azért olyan kemény legények, mert a mocsárban lakó gyíklényekkel vívják a túlélő-háborút.
  • "Ha a játékos audienciát nyer Lord Nasher Alagondar színe előtt, az nem azért van, mert egy unatkozó uralkodóról van szó, akinek nincs más dolga, mint hogy a kóbor átutazókat üdvözölje, s kiosszon nekik néhány küldetést ("Az utcáink piszkosak - menj és tisztítsd meg őket az ég szerelmére, ne heverjenek szerteszét a porban a gazdátlan rágógumi papírok! "), hanem azért, mert e hős város vezetőjének meg van a különleges indoka arra, hogy találkozzon veled."
  • A változó/kiegyensúlyozottabbá váló karakterosztályok közül ismét a ranger (íj specializáció) és bárd (több dal, több opció, értékesebb csapattagok) kerül kiemelésre.
  • Megnevezett warlock képességek: Eldritch Bolt (mágikus lövedék); Frightful Blast (ijeszt és robbant); Eldritch Chain (összekapcsolja az EB célpontjait). (-> és persze szórakoztató, és persze már az elején is könnyű vele játszani, és persze tökéletes a CRPGkhez, és persze...)
  • 3 társ (NEM csatlós), adott a klasszikus D&D csapat lehetőség: zúzóka, gyógyítócska, varázsolgatócska, minden-rosszba-orrát-ütőcske.
  • A társak igazi egyéniségek, saját célokkal, motivációkkal, történettel. Az, hogy kit visz magával az ember határozottan befolyásolja a játékmenetet, és még új lehetőségeket is felhozhat. Néha egy bizonyos társ kell a játék egy bizonyos részének eléréséhez. (-> mer'hogy ezzel SOKKAL jobban kidolgozott a személyiségük, és szinte olyanok lesznek, mint a játékos maga)
  • A társak irányítása (bár ez az 1000-szer hallott és hangsúlyozott infók közül való), a jó öreg Infinity Engine hagyományokat követi. Akár annyira fel lehet húzni a társakat, hogy otthagynak a francba, de a harcban akár közvetlenül is lehet őket irányítani. (-> mer'hogy ezzel komplexebb a taktika és a stratégia)
  • Néhány dolognál még használják a hagyományos párbeszéd rendszert, de nagyon erősen kihasználják a filmszerű beszélgetést is (a'la KotOR). (-> mer'hogy ezzel magával ragadóbb a történet) (őszintén szólva, nekem ez nagyon nem tetszik)
  • A grafika L E N Y Ű G Ö Z Ő. Period.
  • Az eszköztár L E D Ö B B E N T Ő. Period.
  • A profik hamar kiismerik magukat az új eszköztárban, a zöldfülűek keze alá pedig a számtalan varázsló-alkalmazás dolgozik majd. Mindenki boldog.
  • (Ha még valaki nem tudná.) Nem, nem, az első játékhoz készített modulokat nem lehet teljesen átkonvertálni az NWN2-höz. Néhány dolog esetében azonban biztosítani akarják az importálhatóságot (párbeszédek, scriptek), a script parancsok változatlanságát pl. direkte megcélozták. Ha valahol nagyon sok változásra volt szükségük, akkor inkább csináltak egy teljesen új parancsot, és az ehhez hasonló régi parancsnál hivatkoztak az új, friss, citromillatú verzióra. Könnyű a tárgyak és az objektumok importálása is (de a megjelenítésüket frissíteni kell).
  • A multiplayer fejlesztések könnyebbé és barátságosabbá teszik a csapatjátékot.

Bocsika! :-)

Kérdező: David Craddock
Forrás: ShackNews - Neverwinter Nights 2 Interview