|
2005.12.09. - Kwish
Mass Effect - Ki tudja milyen előzetes...
|
Hömm, szóval mintha ez a Mass Effect előzetes a Game Informer Magazine-ból származna, de én valami Kansas City oldalról szedtem a cuccot. A bevezető cirádáktól eltekintve, lássuk a lényeget (nem igazán hat az újdonság erejével...)
|
A BioWare legújabb konzol projektje felfedi, hogy mi vár az emberiségre, mikor majd elindul a galaxis felkutatására. A játék a 23. században játszódik, mikor az emberiség épp hozzákezdett a világűr felfedezéséhez s egy olyan vállalkozásba fog, mely túlmutat a naprendszer jól megszokott határain, s a galaxis szívébe vezet.
Amivel majd szembekerülünk, az nem más, mint a szerves és mesterséges létformák között dúló háború, amely veszélyes és messze ható következményekkel jár. A béke védelme érdekében karaktered lesz az első olyan humán, aki a Spectres (Szellemek) nevű elit katonai alakulatba kerül. Egy űrhajót irányíthatsz, melynek legénysége a rendelkezésedre áll, s első küldetésed az lesz, hogy megfékezz egy megszökött ügynököt.
Persze ez a feladat csak egy nagyobb kaland része, és a BioWare ráadásul azt tervezi, hogy trilógiát hoz létre a “Mass Effect”-ből - amit Ray Muzyka szerint könnyedén meg tudnak majd oldani. “Befektettünk egy teljes fejlesztői csomagba (???) és egy olyan történetet tervezünk, amely több játékon és kiegészítőn keresztül ível át, s lehetővé teszi számunkra, hogy gyorsan és hatékonyan készíthessünk tartalmakat a jövőben játékainkhoz. Eléggé biztosak vagyunk abban, hogy a BioWare képes lesz a teljes játékot a megfelelő módon közvetíteni a közönségnek, s célunk, hogy ezt az Xbox 360-as teljes élettartama alatt biztosítsuk.“
A játék másik producere, Greg Zeschuk arról tájékoztatott, hogy a társaságnak igen nagy tervei vannak a trilógia jövőjét illetően (bár megjegyezte, hogy az első részben az űrharc még nem szerepel).
A “Mass Effect“ abban hasonlít a BioWare korábbi akció-RPG-ihez, hogy a játék során meghozott döntések itt is befolyásolják majd a játék végkimenetelét. Ugyanakkor a játék majd lehetőséget ad a játékosok számára a karakterük megjelenésének testreszabására, mely kiterjed a felszerelésre és a fegyverekre is. A karakter fejlődés szintén a játékosok kezében lesz, míg a harc csapatalapú.
Bár a BioWare még nem körvonalazta, hogy milyen jellegzetességei lesznek a harcnak, arra számítunk, hogy ismét az AI-t utasító rendszert fogják használni, mint ahogy a skill rendszer és a bio-fejlesztések is ismerősek lehetnek a BioWare rajongóknak (már honnan a francból?). A társaság még eddig nem beszélt a multiplayer és kooperatív játék lehetőségeiről, de Zeschuk azt állította, hogy a Mass Effect igénybe veszi az Xbox Live ún. Gamecard és eredmény rendszerét is, és célozgatott arra, hogy lesz valamilyen együttműködésen, kooperatív játékon alapuló mód. Szintén várhatunk letölthető tartalmakat is.
A játék az Epic Unreal Engine 3 egine-jét használja, s a Mass Effect igazán kellemes látványvilágot ígér. A játékosok szabadon felfedezhetik az ismeretlen világokat, melyek közül némelyik - Zeschuk állítása szerint - igazi kínokat ígér. A társaság ígérete szerint a játék teli lesz jónéhány részletesen kidolgozott civilizációval és felejthetetlen karakterekkel.
A BioWare várakozásai szerint a játék nem egy év, vagy több év múlva készül el...
Game Informer – Mass Effect preview
Frissebb kapcsolódó cikkek:
2005.12.17. - Mass Effect - Néhány új kép 2006.01.30. - Mass Effect - Hogy el ne felejtsük... 2006.03.24. - Mass Effect - GDC infomorzsák 2006.04.22. - Mass Effect - CGO interjuhé #1 2006.04.24. - Mass Effect - CGO interjuhé #2
Korábbi kapcsolódó cikkek:
2005.11.14. - Mass Effect - Xbox Evolve interjuhé 2005.11.12. - Mass Effect - Gamebanshee interjuhé 2005.10.10. - Mass Effect - Még egy löket (TeamXbox) 2005.10.08. - Mass Effect - Gamespot áttekintés 2005.10.07. - Mass Effect - Részletesebb IGN előzetes
Az összes kapcsolódó cikk felsorolása
|
|