Főmenü
Frissítések
Hírek
Cikkek
Társoldal hírek
Végigjátszások

Aloldalak
Bard's tale
Dragon Age
Gothic 3
KotOR
KotOR 2
Kult
Lionheart
NWN 2
The Fall
The Roots
The Witcher
Titan Quest
ToEE
Társoldalak
WoW Hungary
Morrowind HQ
SW: Galaxies
Baldur.hu
Fallout HU
Dungeon Siege 2
Oblivion HQ

Egyebek
Linkek
Impresszum

2005.11.23. - Kwish

Ashes: TWC - Bejelentés


Bejelentettek egy készülő indie-RPGt, hangzatos címe: Ashes: Two Worlds Collide. A grafika szerintem félelmetesen tré, már annyira, hogy szinte bájosnak nevezhető. Viszont a játék jellemzői nagggyon ígéretesek... persze tekintettel arra, hogy két ember garázsfejlesztéséről van szó, elég szkeptikusak lehetünk a megvalósulással kapcsolatban. Mindenki okulására álljon itt a "sajtóanyag".


Az Ashes: Two Worlds Collide (Hamvak: Két világ összeütközik) egyjátékos RPG, amely a régi klasszikusok filozófiájára épül, bár a modern 3D grafika jellemzi.

A játékot az RPG történet három nagy klasszikusa inspirálta: Ultima VII, Drakkhen és a Demon's Winter: megpróbáljuk megismételni a felfedezést, a hangulatot és e klasszikusok magával ragadó cselekményét, miközben néhány teljesen új alkotóelemet is tartalmaz ez az egyedi játék.

Az Ashes NEM hack&slash RPG, és nem is olyan arcade központú darab, mint például a Zelda. Az Ashes az alábbi jellemzőkkel próbálja teljessé tenni az RPG élményt:


1023 x 766

1022 x 764

1023 x 766

1020 x 764
Élő NPCk: Az NPCk nemcsak egyszerűen egy helyben állnak. Élik az életüket, dolgoznak a boltjukban, sétálgatnak, ebédelnek ebédidőben, alszanak éjszaka ésígytovább.

Karkaterizálható csapat: Az Ashes-ben neked kell létrehoznod a saját csapatodat, de a tagok nem egyszerűen nevek és statisztikák lesznek - minden egyes tagnak ki kell választanod egy szociális magatartást is (bátor vezető, cinikus kötözködő, szégyenlős okoska, bogaras dilinyós), ami nagyon fontos szerepet játszik majd a játékban!

Véletlenszerű karakterek: Az Ashes-ben nemcsak előre-gyártott és scriptelt NPCk lesznek, hanem véletlenszerűen generált arcok is. Véletlenszerű nevek, véletlenszerű foglalkozások, véletlenszerű megjelenések és portrék, és véletlenszerű dialógusok. A véletlenszerű párbeszédeket egy intelligens nyelvtani tolmács biztosítja - és az eredmény meglepő.

Hírnév: Ha ártatlanokat ölsz, ha lopsz, akkor a hírneved leromlik. Az őrök elkezdenek kergetni, ha belépsz egy városba (a tetteidtől függően vagy meg akarnak bírságolni, vagy börtönbe akarnak zárni, vagy akár az életedre törnek); a kereskedők elutasítják, hogy üzleteljenek veled, és ha tényleg nagyon messzire mész - készülj fel, hogy fejvadászok vesznek üldözőbe!

Realisztikus kereskedelem: A boltoknak, a fogadóknak, a kovácsoknak ésatöbbinek, mindig korlátozott készleteik lesznek. Ha mindent felvásárolsz, akkor várnod kell egy kicsit, mire több tárgy ismét hozzáférhető lesz. Néhány tárgyat ráadásul el kell készíteni, így ha veszel valami szebb páncélt, akár három napot is várnod kell rá, mire elkészül.

Forduló alapú harc: A játék valós idejű, de a harc forduló alapú (turn based). A két helyzet közötti átmenet automatikus és ötletes. A harcot egyszerűen kívánjuk megoldani, bár a taktikailag lehetőséged lesz az összes csapattagot irányítani.

Vásárolj épületeket: Képes leszel házat, tornyot, kis kunyhót vásárolni magadnak - és a történet szempontjából lényeges lesz, ha van egy hely, ahol megpihenhetsz, és ahol tárolhatod a cuccaidat.

Egyéb jellemzők: Hatalmas, folytonos világ; nappal/éjszaka ciklus; hangulatos időjárás; dinamikus árnyékok és magas szintű interaktivitás.

Reméljük, hogy a közeljövőben kiadhatunk néhány játékmenet bemutató filmecskét, s folyamatosan dolgozunk egy tech-demón. A játék fejlesztése teljesen független, s mivel csak két ember foglalkozik vele, nehéz megtippelni, mikor kerülne kiadásra, de mi 2006 végét / 2007 elejét céloztuk be.

Forrás: ; Hivatalos oldal




Frissebb kapcsolódó cikkek:

2005.11.29. - Ashes: TWC - Interjuhé az RPGDot-ról


Az összes kapcsolódó cikk felsorolása