|
2005.10.18. - Kwish
Hellgate: London - Gamespy szemezgetés
|
A Gamespy is megjelentette a maga kis frissített előzetesét a Hellgate: London-nal kapcsolatban. Nos, ebből már télleg csak szemezgetés következik, mert alig-alig van benne új infó pl. a korábbi IGN előzeteshez képest... A megjelenési idővel kapcsolatban semmi biztató, felhívják a figyelmet a Blizzard-os gyökerekre ;-)
|
Nézzük csak, szóba kerül itt is a Templar nőstény ragadozó erotikus szépsége; a kétkezes fegyverviselés megoldása; a szigony fegyver, amivel a távoli ellenfeleket a pofozó sávba tudjuk rántani. Mint tudjuk egyszerre lehet majd közelharci és távolsági fegyvert is viselni. Említésre kerültek a Templarok által használható aurák is, bár új dolgokat nem tudtunk meg róluk (alapvetően tápoló hatások, de vannak az ellenfeleket gyengítő képességek is köztük).
Ami nekem nem volt annyira triviális:
- A játék legnagyobbrészt FPS nézetben zajlik majd (ez a távolsági fegyverek látószöge), de nem kell túl sokat aggódni a célzás miatt. A legtöbb tűzfegyver ugyanis területre hat, egyszerűen csak rá kell mutatni velük az ellenfelekre, aztán zsumesz... az ellenfelek szemmel láthatólag úgyis nagy csapatokban támadnak. Nagy az esélye annak, hogy az ember meg is sebzi azt, amit látott.
- Kicsit részletesebben említik a három eddig látható fegyvert. A Firebrand nevezetű cucc irányított rakéták raját szórja az ellen közé, melyek gyakorlatilag mindent megsemmisítenek, ami az útjukba kerül. Megkeresik a szétszórt célpontokat is, gyakran egyszerre találják el a földön kúszó ellenfeleket, és a repkedő ellenséget. Az Arc Jumper nevű cucc is elég meggyőző, ez egy elektromos plazma gömböt lő ki, amely ellenfélről-ellenfélre pattan, mint egy instabil molekula. A Firefly nevű fegyver pedig gyakorlatilag egy hordozható vulkán, magmát okád magából, ami gyakorlatilag mindent elég gyorsan eléget.
- A tűzfegyverek elsöprő erejével szemben feltehetőleg lesz valamilyen kombó rendszer a közelharc hatékonyságának javítására. Ahogy szinteket lépsz, és egyre erősebb harci készségeket sajátítasz el, képes leszel nagyobb erejű, összekapcsolt kombótámadások létrehozására. Bár hogy ezek miként működnek majd, az nem került szóba.
- Kicsit részletesebben beszélnek a koncentráció képességről. Ez hivatott megelőzni, hogy a játékosok egy időben élvezhessék minden addig megszerzett aurájuk hatását. Minél magasabb ennek a tulajdonságnak az értéke, annál több aktív aurája lehet a karakternek - és persze sok más egyéb mellett, lesznek olyan nagy erejű fegyverek is, melyekhez szükség lesz a koncentrációra. Bizonyos aurák magasabb szintű változatának aktiválása nagyobb költséggel történik, mint az alacsonyabb verzióké, ami kettős célt szolgál. Egyrészt a magasabb szintű játékosok nem tápolhatják fel alacsonyabb szintű társaikat. Másrészt garantálják, hogy az alacsonyabb szintű képességek is hasznosak lesznek a játék egésze során. Lehet például, hogy nem akarod karaktered felvértezni a legnagyobb védettséget biztosító tűzellenállást adó aurával, helyette inkább ennek alacsonyabb szintű változatát használod, ami bár gyengébb védelmet nyújt, de nem is lesz olyan drága.
Forrás: Miguel Lopez
Forrás: Gamespy - Hellgate: London (PC)
Frissebb kapcsolódó cikkek:
2005.11.04. - Hellgate: London - Worthplaying előzetes 2005.11.19. - Hellgate: London - Szörnyek évadja az IGN-től 2005.11.20. - Hellgate: London - GameVision.de interjuhé 2005.11.21. - Hellgate: London - Kimerítő interjuhé egy német fansite-ról 2006.01.03. - Hellgate: London - Gamespot update
Korábbi kapcsolódó cikkek:
2005.10.16. - Hellgate: London - Gamebashee interjuhé 2005.10.15. - Hellgate: London - Szemezgetések 2005.10.01. - Hellgate: London - Templar lovagnő képek 2005.09.16. - Hellgate: London - Képek 2005.09.08. - Hellgate: London - Rajongói interjuhé
Az összes kapcsolódó cikk felsorolása
|
|