Főmenü
Frissítések
Hírek
Cikkek
Társoldal hírek
Végigjátszások

Aloldalak
Bard's tale
Dragon Age
Gothic 3
KotOR
KotOR 2
Kult
Lionheart
NWN 2
The Fall
The Roots
The Witcher
Titan Quest
ToEE
Társoldalak
WoW Hungary
Morrowind HQ
SW: Galaxies
Baldur.hu
Fallout HU
Dungeon Siege 2
Oblivion HQ

Egyebek
Linkek
Impresszum

2005.10.15. - Kwish

Hellgate: London - Szemezgetések


Az IGN PC és a >Gamespot is megjelentetett az elmúlt napokban egy előzetes a játékról. Ezekből következik egy kis szemezgetés. Az új dolgokra koncentrálva, a töltelék mellőzésével. Jah az oldalakon képek is vannak, csak belustultam...


  • (IGN) Magas szintű véletlengenerálás jellemzi majd a játékot. A térképek minden egyes alkalommal mások lesznek, és a legyőzött ellenfelek elejtett fegyverei is teljesen véletlengeneráltak lesznek. A kincsvadász játékmenet teljes mellszélességgel visszatér a Hellgate esetében. Közel 100 alap fegyver típus van, nagy mennyiségű páncélzattal, és számtalan fegyver módosítóval. Bár sok fegyver és páncél nagyon hasonlóan fog kinézni (tipikusan puska-szerű tárgyak potyognak majd), mindegyik alapjellemzője más és más lesz.
  • (IGN) Néhány, már látott fegyver: Firefly, ami egy pusztító, kétkezes démoni technológián alapuló fegyver, ami folyékony tüzet lő ki a megcélzott területre. Ott van aztán a Cluster Rifle (fürt-karabély), amivel egy lövést lehet elereszteni, ami aztán sokkal apróbb lövésekre bomlik szét. Végezetül ott az Arc Jumper, ami elereszt egy lövést, ami találat után össze-vissza ugrál az adott területen.
  • (Gamespot) A fegyvereket igen sokféleképp lehet tápolni, lesznek démoni ereklyék, futurisztikus technológiák, vagy akár szent ereklyék. Előfordulhat pl. hogy a Szent Kereszt egy darabja, vagy egy régóta halott szent ujjperce lesz majd a fegyver fejlesztés.
  • (IGN) A fegyverek tervezésekor több dolgot is szem előtt tartottak. Először is úgy tervezték őket, hogy egy bizonyos fokig mindenki sikerrel használja őket. Másészt a Flagship Studios nagy hangsúlyt fektet arra is, hogy a fegyverek jól használhatóak legyenek egyszerre is (egyik az egyik kézben, másik a másikban). Megemlítik a csáklyázó fegyvert, amivel oda lehet ráncigálni az ellenfelet (akár a repülő ellenfelet is) a közelharci fegyver hatósugarába, vagy ha nagyobb csapatban portyáznak a játékosok, lehetnek olyanok, akik a támadó játékosokat támogató fegyvert használnak.
  • (IGN) A fegyverek és a karakterek nagyon sok tulajdonságát, jellemzőjét a játékegyensúly biztosítása érdekében vezették be. Például a magasabb szintű módosítók, fegyverek, vagy akár páncélok használata nagyobb mértékű koncentrációt igényel (ez a karakterek egyik jellemzője). Így a fegyver használhatósága a fegyver erején kívül a karakter szintjétől is függ (az alacsony szintű karakterek így nem rohangászhatnak überbrutál fegyverekkel).
  • (IGN) A grafikus csapat keményen dolgozik, hogy a karakterek nagyon durván nézzenek ki. Eddig mondjuk csak a templar (templomos) kaszt került bemutatásra. Különösen tetszetős a női templar. A többi karakterosztály még csak koncepció szintjén létezik, mert nagyon keményen dolgoznak a tartalmi elemeken, valamint hogy a templart bemutatható állapotba hozzák.
  • (Gamespot) A templomosok kasztja a titkos Templomosok Rendjének az örököse. Viselhetnek testpáncélt és sisakot, miközben bármelyik kezükben fegyvert használhatnak (két közelharci, két távolsági, vagy egy közelharci és egy távolsági).
  • (Gamespot) A templomosok kasztja rendelkezik majd olyan készségekkel, melyek az ún. aurákhoz kapcsolódnak. Ez olyan energia mező, mely a templomos testéből sugároz, s segítségével az ellenfeleket meg lehet gyengíteni, vagy a társakat erősíteni. Bár a játékban nagyon sok készség lesz, a játékos csak néhányat választhat ki közülük. Minden egyes elköltött készség ponttal erősebb és hatásosabb lesz az adott készség (ez igazán forradalmi!). Nem lesz lehetőség egyetlen skill lecserélésére sem, így mindegyiket úgy készítik el, hogy a játék egészében használható maradjon, ne évüljön el. És bármikor be lehet állítani, hogy egy adott készségre mennyi pontot költ el a karakter (mondjuk ezt nem értem mit jelent, a már leosztott pontokat vissza lehet szedni, és újra el lehet osztani?).
  • (Gamespot) A játék során az is kiderül, hogy a világot elözönlő démonok hierarchiával és osztály rendszerrel rendelkeznek. Más céljaik is vannak, nemcsak a szimpla hódítás és megsemmisítés, s ezt a mögöttes célt fedezi majd fel a játékos, miközben kipuceválja a játék területeit, és küldetéseket teljesít. Egyaránt kapcsolatba léphetünk majd egyéb harcosokkal, vagy épp reménytelen túlélőkkel is. A Flagship azon is gondolkozik, hogy az EverQuest-hez hasonló frakciókat is létrehoz.

Szerző: Dan Adams
Forrás: IGN PC - Hellgate: London Preview

Szerző: Andrew Park
Forrás: Gamespot - Hellgate: London Updated Impressions




Frissebb kapcsolódó cikkek:

2005.10.16. - Hellgate: London - Gamebashee interjuhé
2005.10.18. - Hellgate: London - Gamespy szemezgetés
2005.11.04. - Hellgate: London - Worthplaying előzetes
2005.11.19. - Hellgate: London - Szörnyek évadja az IGN-től
2005.11.20. - Hellgate: London - GameVision.de interjuhé

Korábbi kapcsolódó cikkek:

2005.10.01. - Hellgate: London - Templar lovagnő képek
2005.09.16. - Hellgate: London - Képek
2005.09.08. - Hellgate: London - Rajongói interjuhé
2005.08.05. - Hellgate: London - Rajongói chat szemezgetés
2005.04.27. - Hellgate: London - Szemezgetés


Az összes kapcsolódó cikk felsorolása