Főmenü
Frissítések
Hírek
Cikkek
Társoldal hírek
Végigjátszások

Aloldalak
Bard's tale
Dragon Age
Gothic 3
KotOR
KotOR 2
Kult
Lionheart
NWN 2
The Fall
The Roots
The Witcher
Titan Quest
ToEE
Társoldalak
WoW Hungary
Morrowind HQ
SW: Galaxies
Baldur.hu
Fallout HU
Dungeon Siege 2
Oblivion HQ

Egyebek
Linkek
Impresszum

2005.10.14. - Kwish

The Witcher - Látványorgia, grafikus videó...


A Hivatalos Oldalon megjelent az utolsó videó is jó minőségben. Ez hihetetlenül rossz volt a korábbi változatában, így érdemes megnézni. A bemutató témája a játék grafikája, nagyon ütős darab. Kiírogattam, mi is hangzik el nagyjából magyarázó szövegként...


Idő múlásának bemutatása
Újraírták az Aurora engine renderelő részét, így már ki tudja használni a játék a DirectX9 lehetőségeit, az olyan területeken mint az időjárási és egyéb vizuális effektek, elixírek hatása, realisztikus időjárás.

Időjárás
Realisztikus időjárás jellemzi a játékot, zuhogó eső, mennydörgés, villámlás. Lehet akár felhőszakadás vagy hóvihar is. Ezek az események nem előre leszabályozott dolgok, hanem véletlengenerálással létrehozott jelenségek.

Árnyékok
Bevezetik a finom, ”lágy” árnyékok rendszerét a jelenlegi játékokban megismert éles árnyékokhoz képest. Ezzel sokkal realisztikusabb képet tudnak létrehozni. Az ilyen árnyékok sokkal jobban illeszkednek a környezethez, sokkal inkább a világ részét képezik, nem ütnek el olyan élesen, mint a határozott vonalú árnyékok.

Éjjellátás
Kétféle módon valósítják meg. Az enyhébb elixír hatása attól függ, hogy mennyi fény áll Geralt rendelkezésére. Ha nincs fény, akkor automatikusan ebbe a megjelenítési módba vált a képernyő (inkább fekete-fehér megjelenítés), míg ha pl. egy fáklyát meggyújt, akkor úgy lát, mint a normál fáklyás világítás esetén. A második elixír jóval erősebb, lehetővé teszi, hogy főhősünk még a falon is átlásson, és teljesen más a megjelenítés módja (amolyan hőképszerű), és persze használatakor lehet látni a mérgezés hatását is.

Karma engine
Ez a fizika engine lehetővé teszi a tárgyak lökését, telekinetikus mozgatását (Aard mágikus jel). Az ellenfelek esetében ragdoll fizikát alkalmaznak, így azokat is lehet lökdösni (akár a hídról is le lehet lökni a holttesteket).

Fűnövesztés
Ez a fejlesztők által kidolgozott rendszer, nem manuálisan kell elhelyezni az elemeket, hanem magától kezeli a rendszer. A példában különböző színekkel egyszerű vonalakat rajzoltak egy template-re, ez betöltötték a rendszerbe és a különböző színeknek különböző fű textúrát jelenített meg a program. Ahol a színek keresztezték egymást, ott a textúrák is keresztezték egymást, ahol pedig csak egy szín látható, ott a fű is csak egyféle lehet.




Frissebb kapcsolódó cikkek:

2005.10.20. - The Witcher - FoW: Két új koncepció...
2005.11.10. - The Witcher - Új koncepciós cucc
2005.11.17. - The Witcher - Készülő képregény, újabb diszkrimináció
2005.11.24. - The Witcher - Zene, zene, bona... FoW
2005.11.27. - The Witcher - Jeletnkezés Christmas Card-ra

Korábbi kapcsolódó cikkek:

2005.10.07. - The Witcher - Combat videó jó minőségben
2005.09.29. - The Witcher - Storyline videó jó minőségben
2005.09.15. - The Witcher - Versheny...
2005.09.06. - The Witcher - HCGamer interjuhé sorozat, III. rész
2005.08.31. - The Witcher - WW2 #? nap


Az összes kapcsolódó cikk felsorolása