|
2005.09.15. - Kwish
NWN2 - Hivatalos Fórum szemle
|
Itt a Hivatalos NWN2 Fórum-ról a szokásos fejlesztői post szemezgetés. Megint egy kis hardver, egy kis filozófa a játékfejlesztésről... Semmi egetverő infó...
|
SLI hardvertámogatás (Brian Lawson, senior grafika programozó)
Felvetés: volt már valami infó a fejlesztőktől, hogy lesz-e legalább valami alapszintű SLI támogatás? Mivel a gépembe egy Dual 6800GT perceg, nyilvánvaló, hogy szeretném tudni, támogatja-e az NWN valahogy a multi-GPU renderelést. Nem várok valami 100%-os teljesítmény javulást, de olyan 50-70% már jó lenne.
A feltételezések szerint az SLI szimplán működni fog. Igazából semmi különlegeset nem kell ahhoz tennünk, hogy lehetővé tegyük a működését. Van néhány olyan problémás dolog, amit a fejlesztőknek úgy általában véve nem kellene csinálniuk. Ugyanakkor, a renderelő technikánk szépen működik majd az SLI-vel is.
NWN2 laptopon (Brian Lawson, senior grafika programozó)
Felvetés: Most hogy megszületett a hardver követelmény topik, kíváncsi vagyok, hogy az Obsidiannal valaki is kipróbálta-e az NWN2t laptopon, vagy hogy mi kéne ehhez. Milyen laptop kellene az NWN2 futtatásához?
Egy demót kipróbáltunk egy 6800GT-vel felszerelt laptopon és megfelelően futott a dolog.
Felvetés: Belátom, hogy lehet valami teljesítmény csökkenés a laptopoknál az asztali PChez képest, de nagyon sok dolog miatt a laptop nekem jobban megfelel.
Nem feltétlen lesznek teljesítmény problémák. Hallottam arról, hogy a közeljövőben 7800GT/GTX-es laptopok jönnek ki. Jah, és laptopon widescreen üzemmódban futott a játék az annak megfelelő felbontásban.
Feltétlenül szükségesek a történet béna, unalmas részei? (Jason Keeney, senior programozó; Ferret Baudoin, vezető fejlesztő)
Felvetés: Kíváncsi vagyok, hogy van-e olyan, aki úgy gondolja, hogy egy játékban élvezhetetlen részeket is kell készíteni, hogy a játékosok jobban értékeljék a jobb részeket. Például véleményem szerint a mind flayer fürdő és a Beholder pinball játék a HotU-ban egyszerűen unalmasak voltak. E az élőholt templom az ijedt sárkányokkal az egyik legjobb rész volt. De vajon tényleg olyan nagyszerű volt? Vagy csak az előbb említett rész unalmas volta miatt emlékszem rá? Lehet, hogy az unalomkeltés egy történetmesélési technika? Az NWN2 történetmesélői tesznek ásítozó részeket a játékba, csak azért, hogy még jobbak legyenek a jó részek?
(JK) Ööö... szóval te azt mondod, hogy feltehetőleg ki kéne hagynunk az egész "segítsd meg a királyi homok-számolót" mellékküldetésünket?
(FB) Kétlem, hogy van olyan játékfejlesztő, aki szándékosan untatni akarná a játékosait. De az biztos, hogy a fejlesztők befolyásolják, változtatják a játék ütemét, iramát. Néha egy kis szélcsend érzelmileg segít lenyugodni, hogy felkészítsen a következő nagyfeszültségű részre. És persze az emberek ízlése nem egyforma, így vannak olyanok, akik a szélcsendet unalmasnak élik meg.
Azt hiszem, lehetséges volna egy olyan játékot készíteni, amelyik soha sem ül le de egy olyan játékra gondolni, ami egy RPG hosszával bír, és közben minden lépésnél fergeteges iramot diktál... nos, ez elég fárasztónak tűnik nekem. Fogyasztóként és fejlesztőként egyaránt.
Frissebb kapcsolódó cikkek:
2005.09.16. - NWN2 - Hivatalos Fórum szemle 2005.09.18. - NWN2 - Hivatalos Fórum szemle 2005.09.20. - NWN2 - Hivatalos Fórum szemle 2005.09.21. - NWN2 - Hivatalos Fórum szemle 2005.09.22. - NWN2 - Hivatalos Fórum szemle
Korábbi kapcsolódó cikkek:
2005.09.14. - NWN2 - Hivatalos Fórum szemle 2005.09.13. - NWN2 - Hivatalos Fórum szemle 2005.09.10. - NWN2 - Hivatalos Fórum szemle 2005.09.09. - NWN2 - Hivatalos Fórum szemle 2005.09.08. - NWN2 - Hivatalos Fórum szemle
Az összes kapcsolódó cikk felsorolása
|
|