Főmenü
Frissítések
Hírek
Cikkek
Társoldal hírek
Végigjátszások

Aloldalak
Bard's tale
Dragon Age
Gothic 3
KotOR
KotOR 2
Kult
Lionheart
NWN 2
The Fall
The Roots
The Witcher
Titan Quest
ToEE
Társoldalak
WoW Hungary
Morrowind HQ
SW: Galaxies
Baldur.hu
Fallout HU
Dungeon Siege 2
Oblivion HQ

Egyebek
Linkek
Impresszum

2005.09.15. - Kwish

Fable: TLC - Mán megint egy Fejlesztői napló...


Az IGN PC megint lehozott egy fejlesztői naplót, a szokásos agybeteg stílusban. Gondolom már úgysem érdekel senkit, hisz mindenki a tört verzióval nyomul.


6. bejegyzés
Nos, már hat hete benne vagyunk a dologban, de még nem határoztuk meg "A Problémát". Ez nem valami nagy probléma, és nem is különösebben ijesztő dolog (legalábbis ami a fizikai fenyegetettséget illeti). Ez inkább valami olyan dolog, amit bezársz egy rácsos szobába, naponta becsúsztatod a kaját az ajtó alatt, hagyod hogy egyfolytában ott nyáladdzon és összevissza beszéljen, míg végül valami menyasszonyjelölt meg nem találja a tiltott ajtó kulcsát, és véletlenül kiengedi ezt a szerencsétlent erre a megrémült világra...
A probléma így fogalmazható meg: Az Eónok Kardja, avagy "Óh, baszod, oda a játékegyensúly!", mint ahogy mi is hivatkozunk rá.
A Fable végén a játékost olyan helyzetbe hozzuk, hogy vagy rendelkeznek, vagy nem rendelkeznek a világon valaha is látott legerősebb fegyverrel.
-pislog-
Igen. Ez valóban ennyire ingatag dolog. Bum. Hallom a figyelmeztető szirénákat, ahogy a fejlesztés-és-egyensúly végzet elsüllyeszt minket, akár valami furcsa jéghegy...
...
A Fable: TLC persze a feltételezések szerint észrevehető átmenet nélkül folytatja majd a Fable történetét - s sikeresen hoz létre egy Epilógust az eredeti játékhoz, valamint egy feltehetőleg fönséges új tetőpontot, miközben figyelembe veszi, hogy a játékos számos dolgot megvalósított benne, míg az eredetivel játszott - beleértve azt is, hogy legyilkolta a legfontosabb karaktereket, és a játék eredményeképp megszerezte a BRUTÁLISAN ÜBERTÁP KARDOT is.
Pillanatnyilag, miközben ezeket a mondatokat írom, nem kell foglalkoznom a problémával és palacsintázhatok. Tudtátok, hogy szeretem az egereket? A sajt büdös. Lalalala…
[sóhaj]

13. bejegyzés
Valaki megkérdi: "Helyrehoztátok már azt a kardos egyensúlyi problémát? " "Ah, azt hiszem, nem" fejezi be, mikor hozzávágjuk a monitor-tisztítós flakonokat.
Az Eónok Kardja magában hordja annak lehetőségét, hogy totálisan szétcsessze a TLC egyensúlyát. Nem számít, hogy mihez kezdünk az új területek új lényeivel, megjelenik valami rejtélyes seggfej és azt mondja: "De nekem van a legerősebb kardom, amit valaha is csináltak". Boom. A szörny halott. Ennyire egyszerű. Szóval újra-egyensúlyoztuk a lényeket, azzal… hogy megdupláztuk az életpontjaikat, vagy a páncéljukat, vagy valamit. De ekkor meg: Oh, nem! Itt jön Mr Jófiú, a hős, aki otthagyta a nagy Semmiben a kardot, mert úgy gondolta, hogy mégis inkább a testvérét tartja meg. Azt rikoltozza: "Hé, ezek a lények szétrúgják a seggem!"
...
"Óh, drágám" - feleljük - "Nem halljuk, mit mondasz. Lalalalala. Cheese... "
Ezt hívjuk mi aluloptimalizált helyzetnek.
"Talán el kéne rendeznünk, hogy a gonosz játékosok... nem is tudom... elveszítsék?" - javasolja valaki.

[Képzeljük el, amint a hárfák a "diddlededah" zenét játsszák, arra utalva, hogy most valami "Álom jelenet" következik]

A Hős tengerbe vesző tekintettel áll a Charlatan orrában. A Céhmester szavait még mindig ott visszhangzanak fejében: "Vigyázz az Északi Pusztulattal, barátom. Úgy hiszem, ott van a végzeted". A Hős azon mereng, vajh milyen új dolgot hoz majd neki ez az új föld. Már évtizedek óta senki sem hallott semmit Snowspire-ről, mióta Scythe-t odaküldték a céh valamilyen ügye miatt.
"Talán majd ott békére lelek" - gondolja.
Kirántja hüvelyéből az Eónok Kardját, a kardot, amiért testvére az életét adta.
"Ez a kard világokat fog leigázni" - gondolja.
Megfordítja a kardot, hogy megvizsgálja a markolatát. Hirtelen rándul egyet a hajó, és a keze üres. Kiejtette kezéből a kardot, bele az alant zúgó, fekete áradatba.
"A picsába" - mondja.
"Neeem" - mondjuk mi - "Ez hatalmas f--- lenne".

18. bejegyzés
Úgy tűnik, megoldottuk ezt az egész Eónok Kardja problémát!

19. bejegyzés
Nem. Banyek. Nem oldottuk meg ezt az egész francos Eónok Kardja problémát.

30. bejegyzés
Oké. Van az a kard. Az Eónoké. Azt hiszem, eldöntöttük, hogy mit is csináljunk. Bizarr, furcsa, de legalábbis ami a játékegyensúlyt illeti, működni fog a dolog. Egy csomó ötletet átnéztünk:

Nem foglalkozunk a dologgal - rossz.
Elveszítjük a kardot - még rosszabb.
Egyszerűen csak visszaveszünk a kard erejéből - sértő.
Adunk a kardnak egy csomó negatív hatást:
"Fogd ezt, te bolond... Auúúú! Ez a kard megharapott!"
"Miért adja ki a kardom ezt a hangos, hápoló hangot?"
"Ez a kard kezd egyre nehezebb lenni, ahogy távolodom a Céhtől."
"Hát ez rózsaszín! Ez kívülről rózsaszín!" - bosszantó.

Végül aztán úgy döntöttünk, hogy készítünk még egy kardot, hasonló hatalommal felruházva, s ez lesz majd Avo Könnye. Tettünk mellé egy kis misztikus körítést, és igazán sirály darab lett.

Ha egy kis szerencsénk van, kétszeresen is hasznot húzunk a dologból. Egyrészt a gonosz játékosok úgy érzik, nyernek valamit a vérszomjukkal, megvetésre méltó természetükkel, másrészt, lehetőséget adunk a nővér-mentő-zelótáknak, hogy majdnem ugyanolyan erősek legyenek. De csak majdnem. A jóságban az a nehéz, hogy az ember jó legyen. Muahahahaha MUAHAHAHAHAHAHAHAHAHAkeh (... köhögés... fuldoklás...)
A fenébe.

Szerző: Lionhead Studios
Forrás: IGN PC - The Sword is Mightier than… that other Sword.





Frissebb kapcsolódó cikkek:

2005.09.18. - Fable: TLC - Actiontrip értékelés
2005.09.19. - Fable: TLC - Ellenfelek
2005.09.20. - Fable: TLC - Ellenfelek frissítése
2005.09.22. - Fable: TLC - Ellenfelek frissítése 2.
2005.09.23. - Fable: TLC - Ellenfelek frissítése 3.

Korábbi kapcsolódó cikkek:

2005.08.27. - Fable: TLC - Fejlesztői napló 6
2005.08.24. - Fable: TLC - Interjuhé a Gamespoton
2005.08.23. - Fable: TLC - 2005 GC / Gamespy előzetes
2005.08.22. - Fable: TLC - Arany!
2005.08.22. - Fable: TLC - Fejlesztői napló 5


Az összes kapcsolódó cikk felsorolása