|
2005.09.13. - Kwish
NWN2 - Hivatalos Fórum szemle
|
A Hivatalos NWN2 Fórum-on minimális Dev post jelent meg. DE, ami a lényeg, valaki bedobta a csontot, mit csontot, CUPÁKOT, hogy A PC GAMER DECEMBERI SZÁMA EXKLUZÍV BEMUTATÓT KÖZÖL MAJD AZ NWN2-RŐL!!! Végre! (Ööö, a decemberi szám le merem fogadni, hogy októberben kinn lesz...)
|
Tileset spekuláció (Brian Lawson, programozó)
Felvetés: Alapesetben, ha egy placeable-t járhatóként definiálunk, akkor statikussá válik. Az új rendszer "besüti" ez ilyen placeable-ket a felszínbe, így már nem lehet őket mozgatni. Ha rosszul gondolom, akkor hurrá, de nem hinném...
Én sem hiszem.
Arcgenerálás (Brian Lawson, programozó)
Felvetés: Eh, még egy dolog miatt aggódom, mivel minden normal mapped sajátossággal bír, nos, ez akkor azt jelenti, hogy a Mod közösség teljesen ki lesz zárva a dologból? Nem igazán tudom, hogy ez a változás mit jelent azoknak, akik egyedi tartalmakat készítenek. Nagyon sok háziasszonyt is láttam, aki megtanulta a 3DSMax vagy a Maya kezelését, és egy csomó dolgot elkészített az NWN1-hez. Most nehezebb lesz ez a dolog... akár az is lehet, hogy lehetetlen lesz saját tartalmat készíteni az NWN2-höz? Csak kíváncsiskodom...
Szóval ezzel az érveléssel az autóknak pl. meg kellett volna maradnia a ’20-as évek szintjén, mert akkor még minden egyszerűbb volt?
Skacok, nézzetek szembe a tényekkel, a világ fejlődik, akár tetszik, akár nem. Az elkerülhetetlen meg fog történni, ahogy eddig is mindig megtörtént. Akik ez ellen vannak, egyszerűen eltűnnek...
(...)
Nos, az eredeti kérdésre válaszolva, igen, az egyedi tartalom létrehozása jóval komolyabb feladat lesz, és sokkal inkább el kell sajátítani, ha valaki jó dolgot akar létrehozni. Még mindig elkészíthetitek a dolgokat a régi módszerrel és minden további erőfeszítés nélkül "normal mappesíthetitek". Hogy ez jól fog-e kinézni? Feltehetőleg nem. Hogy könnyen megoldható lesz-e? Nos, igen.
Beszéltem jó néhány egyedi tartalom szerkesztővel itt a fórumon, olyanokkal, akik igen hozzáértőnek látszanak, és mindannyian nagyon izgatottak a lehetőségek miatt. Mint ahogy mi is!
(...)
Egyébként még érdemes ezt a topikot nyitva tartani? Van még valami, amit meg akartok kérdezni a fejek beállítási lehetőségeiről? Mert mint ahogy már észrevehettétek, elég kevés dolgot mondhatunk el.
Lesznek nyuszik? (Anthony Davis, programozó)
*megrázza a Mágikus 8-golyót* Igen.
Frissebb kapcsolódó cikkek:
2005.09.14. - NWN2 - Hivatalos Fórum szemle 2005.09.15. - NWN2 - Hivatalos Fórum szemle 2005.09.16. - NWN2 - Hivatalos Fórum szemle 2005.09.18. - NWN2 - Hivatalos Fórum szemle 2005.09.20. - NWN2 - Hivatalos Fórum szemle
Korábbi kapcsolódó cikkek:
2005.09.10. - NWN2 - Hivatalos Fórum szemle 2005.09.09. - NWN2 - Hivatalos Fórum szemle 2005.09.08. - NWN2 - Hivatalos Fórum szemle 2005.09.07. - NWN2 - Hivatalos Fórum szemle 2005.09.06. - NWN2 - Hivatalos Fórum szemle
Az összes kapcsolódó cikk felsorolása
|
|