Főmenü
Frissítések
Hírek
Cikkek
Társoldal hírek
Végigjátszások

Aloldalak
Bard's tale
Dragon Age
Gothic 3
KotOR
KotOR 2
Kult
Lionheart
NWN 2
The Fall
The Roots
The Witcher
Titan Quest
ToEE
Társoldalak
WoW Hungary
Morrowind HQ
SW: Galaxies
Baldur.hu
Fallout HU
Dungeon Siege 2
Oblivion HQ

Egyebek
Linkek
Impresszum

2005.09.09. - Kwish

NWN2 - Hivatalos Fórum szemle


A Hivatalos NWN2 Fórum-on tennap este/ma hajnalban nem túl sok mindent lehetett találni a Dev-ek tollából. Nagyon jöhetne már valami komolyabb infó...

"Z-tengely" körül forgatható placeablek (Jason Keeney, programozó)
Lesz lehetőségünk a tárgyakat a "Z-tengely" körül megforgatni? A placeablek forgatása kritikus volt az NWN1 esetében. A "Z-tengely" körüli forgatással lehetővé válna, hogy a sima placeable-ket letegyük azokra a ferde felületekre, melyek majd az NWN2-ben lesznek.
Az NWN1-ben már forgathattad a tárgyakat a "Z-tengely" körül (de az "X" és "Y" körül nem). Az NWN-ben (és az NWN2-ben is) a game engine a pozitív "Z-tengely" alatt a felfelé irányt érti, bár az elnevezés teljesen önkényes, épp ilyen simán lehetne "Y-tengely", vagy "X-tengely", vagy "J-tengely" vagy mogyoróvajas-és-lekváros tengely is. Egyébként, ha megkérdezzük a Mágikus 8 Golyót, a válasz: "a kilátások jók".
De hadd fogalmazzak egy kicsit pontosabban, feltehetőleg szabadon forgathatsz majd *néhány* placeablet, de nem mindegyiket. Ennek vannak bizonyos technikai okai, melyet pillanatnyilag nem vitathatok meg veletek.

Jobb összecsapások (Erik Novales, programozó)
Ha az Encounter Rendszer (ES) valami olyan lesz, mint az NWN1-ben, akkor remélem a fejlesztők több lehetőséget adnak a lényszületés (spawn) irányítására a modul fejlesztőknek. Vagy legalábbis lesz néhány részletes információ a használt kiválasztási folyamatra vonatkozóan.
Az ES jóval rugalmasabb lesz, így könnyebb lesz kezelni, hogy hány és hogy milyen lények szülessenek. A fejlesztések dacára biztos lesznek olyan események, amikor nem lehet pont azt elérni, amit szeretnél - ami azt jelenti, hogy ezekben az esetekben az összecsapást scripteken keresztül kell megvalósítani.





Frissebb kapcsolódó cikkek:

2005.09.10. - NWN2 - Hivatalos Fórum szemle
2005.09.13. - NWN2 - Hivatalos Fórum szemle
2005.09.14. - NWN2 - Hivatalos Fórum szemle
2005.09.15. - NWN2 - Hivatalos Fórum szemle
2005.09.16. - NWN2 - Hivatalos Fórum szemle

Korábbi kapcsolódó cikkek:

2005.09.08. - NWN2 - Hivatalos Fórum szemle
2005.09.07. - NWN2 - Hivatalos Fórum szemle
2005.09.06. - NWN2 - Hivatalos Fórum szemle
2005.09.01. - NWN2 - Hivatalos Fórum szemle
2005.08.31. - NWN2 - Hivatalos Fórum szemle


Az összes kapcsolódó cikk felsorolása