Főmenü
Frissítések
Hírek
Cikkek
Társoldal hírek
Végigjátszások

Aloldalak
Bard's tale
Dragon Age
Gothic 3
KotOR
KotOR 2
Kult
Lionheart
NWN 2
The Fall
The Roots
The Witcher
Titan Quest
ToEE
Társoldalak
WoW Hungary
Morrowind HQ
SW: Galaxies
Baldur.hu
Fallout HU
Dungeon Siege 2
Oblivion HQ

Egyebek
Linkek
Impresszum

2005.08.29. - Kwish

The Witcher - WW2 #6 nap


A hét végén a WW2 eseményei kissé érdektelenek voltak, a Hivatalos Oldalon kitettek néhány olyan képet, ami nálunk már jőpár napja kinn van, illetve pár fotót a 2005 GC standról. Ma viszont egy olyan kis videót (~54,4 MB; 8:25) nyomtak ki, ami a küldetések megoldási lehetőségeit taglalja.


TÖRTÉNET ÁLTALÁNOS JELLEMZŐI
  • Többrétegű, nem-lineáris történet, mely az epikus konfliktust összekapcsolja a személyes motivációval.
  • Három különböző befejezés, mely a játék során meghozott döntésektől és választásoktól függ.
  • Nem-lineáris küldetések, mindegyik többféle módon is megoldható.
  • A történet tele van fordulatokkal, csavarokkal, és ambiciózus morális kérdésekkel, melyek a felnőtt korosztályhoz van szabva.
  • A. Sapkowski Witcher könyveiben ábrázolt világon alapszik.

TRAILER: Feladat: valami csempészés érdekében ki kell nyitni egy kaput, melyet két őr véd. A frontális támadás nem megoldás, mivel amíg az egyikkel harcolunk, addig a másik hívhat erősítést. Ha nincs öteltünk sem, információ után kutatva körülnézhetünk. Lehetséges változatok:
  • (Jó reputáció) A közelben álldogáló koldustól megtudjuk, hogy a két őr közül a bal oldali becsületes, megvesztegethetetlen, míg a jobb oldali egy elég korrupt figura. Arról is kapunk információt, hogy a közelben van egy kurtizán, aki lehet, hogy tud segíteni.
    (Rossz reputáció) A koldus mögött, a sikátorban, van egy kisebb csapat bandita, akik csak akkor hajlandóak szóba állni velünk, ha elég hírhedtek vagyunk (a koldus felhívja a figyelmet rájuk). Ekkor lefizethetjük őket, hogy segítsenek az őrök elleni támadásban, s közös erővel feltrancsírozzuk a két katonát.
  • Ha megkeressük a kurtizánt (az ő reakciója is függ a reputációtól!), akkor némi pénzért cserébe hajlandó a kaphatóbb őrt elcsalni egy kis prücskölési lehetőséggel (jó reputáció, rossz esetén nem akar velünk együttműködni).
  • Ezt követően a másik őrt már könnyedén lenyesheti a karakter, és ezzel teljesítette a feladatot.
  • Fontos azonban az időzítés is, ui. rendszeres időközönként jön egy kapitány a váltással. Ha épp arra járnak, az utcalény nem hajlandó segíteni, viszont ha már épp elcsalta már az egyik őrt, és Geralt még nem lépett akcióba, akkor a kapitány az őt kísérő őrök közül ott hagy egyet, így megint két őrrel állunk szemben. Az újabb őr csak akkor hajlandó beszélni velünk, ha elment már a feljebbvalója. Mikor tiszta a levegő, rögtön megemlíti, hogy befagy a segge. Geralt erre megkínálja egy jó kis kerítés szaggatóval, s szépen leitatja... Láthatjuk, ahogy az őr nem bírja a piát, félrevonul egy sarokban, s ott összeesik. Bár Geralt mozgása is bizonytalanabb és a látása is elhomályosult (ezek valóban látszanak!), egy kis elixír szopálása után túljut a maradék őrön. Feladat teljesítve!




Frissebb kapcsolódó cikkek:

2005.08.30. - The Witcher - WW2 #7 nap
2005.08.31. - The Witcher - WW2 #? nap
2005.09.06. - The Witcher - HCGamer interjuhé sorozat, III. rész
2005.09.15. - The Witcher - Versheny...
2005.09.29. - The Witcher - Storyline videó jó minőségben

Korábbi kapcsolódó cikkek:

2005.08.26. - The Witcher - RPGDot interjuhé I. rész
2005.08.25. - The Witcher - WW2 #2 nap
2005.08.24. - The Witcher - WW2 #1 nap
2005.08.24. - The Witcher - RPGDot előzetes
2005.08.23. - The Witcher - Egy új képecske + poszter


Az összes kapcsolódó cikk felsorolása