|
2005.08.29. - Kwish
The Witcher - WW2 #6 nap
|
A hét végén a WW2 eseményei kissé érdektelenek voltak, a Hivatalos Oldalon kitettek néhány olyan képet, ami nálunk már jőpár napja kinn van, illetve pár fotót a 2005 GC standról. Ma viszont egy olyan kis videót (~54,4 MB; 8:25) nyomtak ki, ami a küldetések megoldási lehetőségeit taglalja.
|
TÖRTÉNET ÁLTALÁNOS JELLEMZŐI
- Többrétegű, nem-lineáris történet, mely az epikus konfliktust összekapcsolja a személyes motivációval.
- Három különböző befejezés, mely a játék során meghozott döntésektől és választásoktól függ.
- Nem-lineáris küldetések, mindegyik többféle módon is megoldható.
- A történet tele van fordulatokkal, csavarokkal, és ambiciózus morális kérdésekkel, melyek a felnőtt korosztályhoz van szabva.
- A. Sapkowski Witcher könyveiben ábrázolt világon alapszik.
TRAILER: Feladat: valami csempészés érdekében ki kell nyitni egy kaput, melyet két őr véd. A frontális támadás nem megoldás, mivel amíg az egyikkel harcolunk, addig a másik hívhat erősítést. Ha nincs öteltünk sem, információ után kutatva körülnézhetünk. Lehetséges változatok:
- (Jó reputáció) A közelben álldogáló koldustól megtudjuk, hogy a két őr közül a bal oldali becsületes, megvesztegethetetlen, míg a jobb oldali egy elég korrupt figura. Arról is kapunk információt, hogy a közelben van egy kurtizán, aki lehet, hogy tud segíteni.
(Rossz reputáció) A koldus mögött, a sikátorban, van egy kisebb csapat bandita, akik csak akkor hajlandóak szóba állni velünk, ha elég hírhedtek vagyunk (a koldus felhívja a figyelmet rájuk). Ekkor lefizethetjük őket, hogy segítsenek az őrök elleni támadásban, s közös erővel feltrancsírozzuk a két katonát.
- Ha megkeressük a kurtizánt (az ő reakciója is függ a reputációtól!), akkor némi pénzért cserébe hajlandó a kaphatóbb őrt elcsalni egy kis prücskölési lehetőséggel (jó reputáció, rossz esetén nem akar velünk együttműködni).
- Ezt követően a másik őrt már könnyedén lenyesheti a karakter, és ezzel teljesítette a feladatot.
- Fontos azonban az időzítés is, ui. rendszeres időközönként jön egy kapitány a váltással. Ha épp arra járnak, az utcalény nem hajlandó segíteni, viszont ha már épp elcsalta már az egyik őrt, és Geralt még nem lépett akcióba, akkor a kapitány az őt kísérő őrök közül ott hagy egyet, így megint két őrrel állunk szemben. Az újabb őr csak akkor hajlandó beszélni velünk, ha elment már a feljebbvalója. Mikor tiszta a levegő, rögtön megemlíti, hogy befagy a segge. Geralt erre megkínálja egy jó kis kerítés szaggatóval, s szépen leitatja... Láthatjuk, ahogy az őr nem bírja a piát, félrevonul egy sarokban, s ott összeesik. Bár Geralt mozgása is bizonytalanabb és a látása is elhomályosult (ezek valóban látszanak!), egy kis elixír szopálása után túljut a maradék őrön. Feladat teljesítve!
Frissebb kapcsolódó cikkek:
2005.08.30. - The Witcher - WW2 #7 nap 2005.08.31. - The Witcher - WW2 #? nap 2005.09.06. - The Witcher - HCGamer interjuhé sorozat, III. rész 2005.09.15. - The Witcher - Versheny... 2005.09.29. - The Witcher - Storyline videó jó minőségben
Korábbi kapcsolódó cikkek:
2005.08.26. - The Witcher - RPGDot interjuhé I. rész 2005.08.25. - The Witcher - WW2 #2 nap 2005.08.24. - The Witcher - WW2 #1 nap 2005.08.24. - The Witcher - RPGDot előzetes 2005.08.23. - The Witcher - Egy új képecske + poszter
Az összes kapcsolódó cikk felsorolása
|
|