Főmenü
Frissítések
Hírek
Cikkek
Társoldal hírek
Végigjátszások

Aloldalak
Bard's tale
Dragon Age
Gothic 3
KotOR
KotOR 2
Kult
Lionheart
NWN 2
The Fall
The Roots
The Witcher
Titan Quest
ToEE
Társoldalak
WoW Hungary
Morrowind HQ
SW: Galaxies
Baldur.hu
Fallout HU
Dungeon Siege 2
Oblivion HQ

Egyebek
Linkek
Impresszum

2005.08.25. - Kwish

The Witcher - WW2 #2 nap


A Hivatalos Oldalon folytatódott a Witcher's Week, most a "gyártás" jegyében telt a nap. Bemutattak egy nagyon pöpec kis videót (~43 MB / 3:14) arról, hogy miként is készültek a játék hangjai, kitettek három új képet (az egyik panoráma!) és egy képcsomagot (10,28 MB), melyben a nappal-éjszaka változást lehet nyomon követni... érdekes módon, én nem jöttem rá, hogy mi a sorrend. A képeket a Galériában meg lehet nézni...
(Az alábbiakban pedig a videó szövegét lehet olvasni...)

HANGEFFEKTEK
Adam Skorupa: Amikor a hang effekteket készítettük a játékhoz, a legfontosabb dolog az volt, hogy találékonyak legyünk. A The Witcherben nagyon sok ilyen hangra volt szükség, olyanokra, amilyenekkel a valós életben nem találkozol, vagy egyszerűen túl nehéz rögzíteni. Ezért kezdtünk el aztán azon gondolkozni, hogy miként állítsuk elő olyan hangokat a stúdió falain belül, melyek passzolnak a játékhoz, és melyek meggyőzőek lesznek a játékosok számára is.
Például, vagy egy olyan szituáció a játékban, ahol a witcher egyik fő ellenfele épp egy lényt eszeget... és meglepi őt a boszorkányvadász, aki a háta mögött tűnik fel. Köszönhetően egy serpenyőben tuszmákolt főtt spagettinek, sikerült előállítanom azt a hangot, ahogy a főellenség a maradványok között turkál. Jégkockákkal hoztam létre a széttörő csontok hangját és a betonon karistolódó, kaparászó cipőkanál gyönyörűen szimulálta a falon végighúzott kard hangját.

ZENE
Pawel Blaszczak: Iszonyatos ideig gondolkodtunk azon, hogy milyen zenének is kellene lenni a The Witcherben. Számunkra a Witcher egy nagyon sötét figura, egy olyan ember, akit valami nagyon bánt, aki sohasem békélt meg azzal a ténnyel, hogy ő egy boszorkányvadász. Mindenekelőtt úgy határoztunk, hogy kelta népzenét használunk, mert úgy gondoltuk, ez a leghangulatosabb, és a legsötétebb, de aztán arra jutottunk, hogy jó ötlet lenne, ha a szláv kedélyünket, lelkünket is kifejeznénk a zenében.
Adam Skorupa: A játék zenéje két típusra osztható, vannak melyek jó hátteret adnak a környezetnek, és megteremtik egy adott helyszín hangulatát, és aztán ott a harci zene, mely tempót ad és növeli az adrenalint, miközben az ellenfelekkel hadakoztok. Amikor a harc aláfestés került terítékre, akkor leginkább a ritmusra koncentráltunk így igen erős, amolyan szérrúgom a házat stílust készítettünk. Ennek köszönhetően a játékos érzi a hátbizsergető érzelmeket, az adrenalin löketet, ahogy szétárad az emberben, mior veszélyes helyzetbe kerül és az életéért kell küzdenie. És ráadásul még át is kell verekednie magát ezeken a lényeken.





Frissebb kapcsolódó cikkek:

2005.08.26. - The Witcher - RPGDot interjuhé I. rész
2005.08.29. - The Witcher - RPGDot interjuhé II. rész
2005.08.29. - The Witcher - WW2 #6 nap
2005.08.30. - The Witcher - WW2 #7 nap
2005.08.31. - The Witcher - WW2 #? nap

Korábbi kapcsolódó cikkek:

2005.08.24. - The Witcher - WW2 #1 nap
2005.08.24. - The Witcher - RPGDot előzetes
2005.08.23. - The Witcher - Egy új képecske + poszter
2005.08.20. - The Witcher - IGN update
2005.08.19. - The Witcher - Galéria frissítés az IGN PC-től


Az összes kapcsolódó cikk felsorolása