Főmenü
Frissítések
Hírek
Cikkek
Társoldal hírek
Végigjátszások

Aloldalak
Bard's tale
Dragon Age
Gothic 3
KotOR
KotOR 2
Kult
Lionheart
NWN 2
The Fall
The Roots
The Witcher
Titan Quest
ToEE
Társoldalak
WoW Hungary
Morrowind HQ
SW: Galaxies
Baldur.hu
Fallout HU
Dungeon Siege 2
Oblivion HQ

Egyebek
Linkek
Impresszum

2005.05.22. - Kwish

Gothic III - 2005 E3: Gamespot benyomások


A Gamespot is lehozta a maga kis áttekintését a Gothic 3 E3 bemutatója alapján. Annyira nem ájultak el a dologtól (korai verzió) de nagyon bíznak a dolog sikerében... Ismétlés a tudás anyja...


(2005.05.20) Az E3 kiállítótermében a JoWood bemutatta a Gothic 3 egy korai verzióját, mely a legutóbbi része az elmúlt évek során meglehetősen szép számú rajongótábort összegyűjtött, nyitott stílusú CRPG sorozatnak. Őszintén szólva, meglehetősen durván kidolgozott verzió volt az, melyet kipróbálhattunk és nem igazán adta meggyőző bizonyítékát, hogy mikor végül összeáll a játék egy mély és magával ragadó játékélményben lesz részünk. Ugyanakkor, a kis próbaidő alatt kapott információk, valamint a JoWood korábban kiadott anyagai alapján tisztábban látjuk, hogy milyen jellemzői is lesznek a Gothic 3-nak, mire a boltokba kerül.

A Gothic 3 egy olyan földrészen folytatódik, melyet leigáztak az orkok. Az emberi túlélők olyan helyekre menekültek (a jeges tundráktól kezdve a poros sivatagokig), melyek már csaknem lakhatatlanok, s a főkarakter ennek a konfliktusnak a közepén találja magát. Segítesz az embereknek, hogy felkelhessenek elnyomóik ellen? Vagy az orkokkal tartasz, hogy megvédd a saját életed, mások pokolra juttatásával? Az elődjeihez hasonlóan a Gothic 3 is teljesen nem-lineáris, nyitott játékélményt ígér, a történet és a karakter fejlődés szempontjából egyaránt. A szigorú karakter osztályok hiánya azt jelenti, hogy karakteredet a hősies harcos és a mágikus erővel rendelkező varázsló bármilyen kombinációjává kiképezheted.

Ötvennél több különböző varázslat és ötven különböző lény lesz a játékban, és a Gothic 3 egy olyan új harcrendszert mutat be, mellyel feltehetőleg könnyebben boldogulunk, mint a korábbi címek küzdelmei során. A játék teljesen non-lineáris tervezése ellenére, a Gothic 3 az ígéretek szerint meglehetősen egyértelmű célt ad, már ami történet fő vonalát illeti. Bár a döntéseket a játékos hozza meg, elméletileg nem kell majd tétován bolyonganod, azt kutatva, hogy mi is legyen a következő lépésed. A játék világa valószínűlég sokkal realisztikusabb lesz, mint eddig bármikor, köszönhetően az NPCk összetett A.I.-jének, akik saját napirenddel bírnak, s nemcsak egyszerűen arra várnak majd, hogy beszélhessenek veled.

Őszintén szólva, az itt leírtak legtöbbjét nem láttuk abban a verzióban, mellyel játszottunk... ezt a verziót egyértelműen pre-alpha változatnak jelölték (ami arra utal, hogy még a játék jellemzők listája sem teljes), és a játék fény és árnyék effektusai hiányoztak a verzióból. Olyan érzést keltett az emberben, hogy a Gothic 3 világa friss és buja világ lesz, vethettünk ezen kívül egy pillantást az új harcrendszerre , de a játszható verzió végső soron nem adott túl sok betekintést a dolgokba (azonkívül, hogy lehetséges lesz egyszerre két kardot is forgatni).

A Gohic egyike az elmúlt néhány év legambiciózusabb RPG sorozatainak, így reméljük, hogy a történet ezen legutóbbi fejezete összegyűjti és életre kelti, sőt túl is mutat elődjei minőségén.

Szerző: Greg Kasavin
Forrás: Gamespot


(Vissza)



Frissebb kapcsolódó cikkek:

2005.05.27. - Gothic III - Két új wallpaper
2005.06.01. - Gothic III - Ajándék videó
2005.06.09. - Gothic III - RPGDot E3 interjuhé
2005.06.17. - Gothic III - Új videó
2005.06.22. - Gothic III - A fák nem nőnek az égig...

Korábbi kapcsolódó cikkek:

2005.05.20. - Gothic III - Videófelvétel a demóról...
2005.05.19. - Gothic III - E3: Gamespy impressziók
2005.05.18. - Gothic III - Képek a Hardwired.hu-n


Az összes kapcsolódó cikk felsorolása