|
2005.05.20. - Kwish
2005 E3: IGN PC minimál infóAz IGN PC lehozott egy minimalista áttekintést a játékról. Nagy meglepetésre senki se számítson. Valahogy nem jön az infó erről a darabról... Itt talán új dolog, hogy leírják, miként is működik majd a harc során sorrend megadásának kezelése...
A Cenega megosztott velünk néhány részletet a jelenleg fejlesztés alatt álló új szerepjátékával, a The Roots-al kapcsolatban. A játék közel fél év múlva fog megjelenni, és úgy néz ki, mint egy tipikus japán konzol RPG, amit viszont PC-re készítettek el. Leginkább történet vezérelt játéknak tekinthető, ahol előre meghatározott karakterekkel lehet játszani, akik azonban nem olyan fontosak, mint azok a szituációk, melyekbe belecsöppennek. A Cenega a Final Fantasy sorozat darabjaival hasonlította össze a játékot, s azt szeretné megmutatni, hogy a PC platform is megfelelő ezeknek a típusú játékoknak.
A The Roots hatalmas világa 400 NPCnek ad otthont, s több mint 400 egyedi tárgy lesz a játékban. Tömve van ellenfelekkel és zsákmánnyal. Nagyon szép a környezet, és igazán nagyszerű a történet. Mondjuk erről nem sok mindent fedtek fel eddig, de valami olyasmin alapul a dolog, hogy eltűnt a játékos apja, s egy bosszúállás meséjének is tekinthető a történet.
A Cenega - annak érdekében, hogy megkülönböztesse a játékot a Square Enix zászlóshajójától - egyedi módon közelíti meg a harcot. Összeolvasztva a TB (forduló-alapú) és a valós idejű harcot, a játékos a csapatát használhatja majd (mely legfeljebb négy főből állhat) hogy összecsapjon ellenfeleivel (melyek emberektől farkasokig bármilyen lények lehetnek). A jelenlegi formában egy hőmérő jellegű kijelző (melyet Kezdeményezés Mérőnek hívnak) mutatja kis ikonokkal a csapatod tagjait és az ellenfeleket. Ahogy az idő száll, a kis ikonok a kijelző teteje felé mozdulnak el, és ha az ikon elérte azt a pozíciót, az ikon által prezentált lény következik. Ha a számítógép kerül sorra a játék mindenféle hezitálás, kis szünet nélkül folytatódik. Ha azonban a játékos kerül sorra, a játék automatikusan megáll, s lehetőséget kapsz arra, hogy eldöntsd, mit is akarsz tenni. Ezzel a módszerrel elérték, hogy igen kis időbe telik, mire bárki léphet, de még mindig van lehetőség nyugodtan végiggondolni a dolgot, ha a saját köröd következik. Igazán szellemes megoldás.
A játékot legalább két minijáték teszi majd teljesebbé, s legalább 15 különféle környezetben kalandozhatunk (minden lesz, a havas hegycsúcsoktól kezdve a sivatagos mezőkig).
Nem beszélnek multiplayerről, viszont az összes küldetéssel találkozhatsz a PC-den 2006 első negyedévében. Az Xbox játékosoknak 2006 második vagy harmadik negyedévére kell várniuk.
Szerző: John Habib
Forrás: IGN PC
(Vissza)
|
|