TÁBLÁZATOKAz alábbi táblázatok igazából csak elvetemülteknek valók. El lehet merengeni felettük, ha valaki matematikailag is végig akarja gondolni a karakter alkotást. Egy kis kiegészítés a táblázatokhoz (melyek egyébként a Hivatalos Fórumról származnak). A BAB (base attack bonus) a Jedi osztályok esetében MINDIG megegyezik a karakter szintjével, FÜGGETLENÜL a karakter jellegétől.
Ezt elmondom mégeccer, mert szerintem akkora poén: A BAB (base attack bonus) a Jedi osztályok esetében MINDIG megegyezik a karakter szintjével, FÜGGETLENÜL a karakter jellegétől. Sirály nem? Egy Consular, ugyanúgy forgatja a fénykardot, mint egy Guardian karakter... (Ez kb. olyan, mintha a varázsló uo. eséllyel üthetne meg valakit, mint egy harcos a D&D-ben). No persze ezért "olyan" fontosak a featek, és ezért olyan "primitív" a presztízs osztályok képesség rendszere is, hogy szinte csak támadás bonuszokat osztogatnak.
Meglehetősen egyszerűen megoldották a különböző osztályok kiegyensúlyozásának kérdését, nem?
Szóval mindenki ennek fényében nézegesse a tablicákat...(Vajh lehetséges, hogy ez csak Xbox-on van így?)
Karakterek FEAT-progressziója
A táblázat azt mutatja meg a 20. szintig, hogy milyen ütemben nyernek az egyes karakterosztályokba tartozó karakterek újabb képességeket, feateket szintlépéskor.
Level
|
Soldier
|
Guardian Weaponmaster Marauder Scout
|
Expert Droid
|
Sentinel Watchman
|
Scoundrel Tech Specialist
|
Consular Sith Lord Jedi Master Combat Droid
|
Sith Assassin
|
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
2 |
1 |
1 |
0 |
0 |
1 |
0 |
0 |
3 |
1 |
1 |
1 |
1 |
0 |
1 |
0 |
4 |
1 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
1 |
5 |
1 |
1 |
1 |
0 |
1 |
0 |
0 |
6 |
1 |
0 |
1 |
1 |
0 |
1 |
0 |
7 |
1 |
1 |
0 |
1 |
0 |
0 |
1 |
8 |
1 |
0 |
0 |
0 |
1 |
0 |
0 |
9 |
1 |
1 |
1 |
1 |
0 |
1 |
0 |
10 |
1 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
1 |
11 |
1 |
1 |
1 |
0 |
1 |
0 |
0 |
12 |
1 |
0 |
1 |
1 |
0 |
1 |
0 |
13 |
1 |
1 |
0 |
1 |
0 |
0 |
1 |
14 |
1 |
0 |
0 |
0 |
1 |
0 |
0 |
15 |
1 |
1 |
1 |
1 |
0 |
1 |
0 |
16 |
1 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
1 |
17 |
0 |
1 |
1 |
0 |
1 |
0 |
0 |
18 |
1 |
0 |
1 |
1 |
0 |
1 |
0 |
19 |
0 |
1 |
0 |
1 |
0 |
0 |
1 |
20 |
1 |
0 |
0 |
0 |
1 |
0 |
0 |
stb. |
|
|
|
|
|
|
|
(Vissza)
Mentőkkel kapcsolatos tablicák
Ez a két táblázat pedig (bocsánat, nem tudtam egymás mellé tenni őket...), szóval, ez a kettő pedig a karakterosztályok mentődobásainak fejlődését mutatja be, valamint az egyes általánosan megfogalmazott mentődobás szinthez (High, Low, Medium) tartozó konkrét értékeket.
Karakterosztályok mentői
Class |
Mentő-dobás
|
Fort. |
Refl. |
Will |
Scoundrel
|
Low
|
High
|
Low
|
Scout
|
High
|
High
|
High
|
Soldier
|
High
|
Low
|
Low
|
Tech Specialist
|
Low
|
Medium
|
Medium
|
Expert Droid
|
Low
|
High
|
Low
|
Combat Droid
|
High
|
Low
|
Low
|
Consular
|
High
|
Medium
|
High
|
Sentinel
|
High
|
High
|
Medium
|
Guardian
|
High
|
High
|
Medium
|
Jedi Master
|
Low
|
Low
|
High
|
Jedi Watchman
|
High
|
High
|
High
|
Jedi Weaponmaster
|
High
|
Medium
|
Medium
|
Sith Lord
|
Low
|
Low
|
High
|
Sith Assassin
|
Medium
|
High
|
Low
|
Sith Marauder
|
High
|
Medium
|
Low
|
(Vissza)
Mentők konkrét értékei
1
|
2
|
1
|
0
|
2
|
3
|
2
|
0
|
3
|
3
|
2
|
1
|
4
|
4
|
2
|
1
|
5
|
4
|
3
|
1
|
6
|
5
|
3
|
2
|
7
|
5
|
4
|
2
|
8
|
6
|
4
|
2
|
9
|
6
|
4
|
3
|
10
|
7
|
5
|
3
|
11
|
7
|
5
|
3
|
12
|
8
|
6
|
4
|
13
|
8
|
6
|
4
|
14
|
9
|
6
|
4
|
15
|
9
|
7
|
5
|
16
|
10
|
7
|
5
|
17
|
10
|
8
|
5
|
18
|
11
|
8
|
6
|
19
|
11
|
8
|
6
|
20
|
12
|
9
|
6
|
stb.
|
|
|
|
(Vissza)
Forrás: Hivatalos Fórum
Fordította / írta: Kwish 2005.01.13. |